کد مطلب: 

233194

افتتاح 79 طرح تأمین مالی شده توسط پست بانک به ارزش بیش از 1000 میلیارد ریال

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: طی روزهای گذشته 79 طرح تأمین مالی شده توسط این بانک به ارزش 1038 میلیارد ریال در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
افتتاح 79 طرح تأمین مالی شده توسط پست بانک به ارزش بیش از 1000 میلیارد ریال

به گزارش سیتنا، بهزاد شیری با اشاره به بهره برداری از 79 طرح تأمین مالی شده توسط این بانک به ارزش 1038 میلیارد ریال در سراسر کشور، گفت: افتتاح این طرح‌ها شامل؛ احداث سیلو، بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامداری، مجتمع‌های گردشگری و بوم‌گردی، ماشین آلات مورد نیاز دهیاری‌ها، پرورش دام‌های سبک و سنگین، ایجاد گلخانه، استخر پرورش ماهی و ایجاد باجه‌های بانکی روستایی است که هریک از این طرح‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی روستاهای کشور دارد.

شیری تصریح کرد: علاوه بر این، پست‌بانک‌ایران درراستای حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی با پرداخت 12هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات در قالب قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار درمناطق روستایی و عشایری توانسته است تامین مالی بیش از 15 هزار طرح اشتغال‌زا را به موقع انجام دهد.

وی گفت: تسریع در پرداخت سهم پست بانک ایران از اعتبارات اشتغالزا در دستور کار تمام واحدهای ستادی و شعب بانک قرار گرفته و پیش بینی می‌شود با پرداخت کامل تسهیلات به طرح‌‌های معرفی شده بیش از 98 هزار شغل جدید ایجاد شود.

مدیرعامل پست بانک ایران تاکید کرد: پست بانک ایران علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات نسبت به تامین مالی فعالیت‌های این حوزه نیز توجه ویژه‌ای داشته و ضمن استمرار این حمایت‌ها تا کنون مبلغ 754 میلیاردریال تسهیلات به طرح های IT و ICT در مناطق روستایی پرداخت کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-02 14:30

افزودن دیدگاه جدید