کد مطلب: 

233187

امکان استفاده از کمپین "فصل ارتباط داغ" آسیاتک ادامه دارد

امکان استفاده از کمپین "فصل ارتباط داغ" آسیاتک، با شرایط و تخفیف های استثنایی ادامه دارد.
امکان استفاده از کمپین "فصل ارتباط داغ" آسیاتک ادامه دارد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، در پی استقبال مشترکین این شرکت از کمپین های این شرکت، کمپین تابستانه فصل ارتباط داغ که از روز سه شنبه یک مرداد 1398 آغاز شده، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش شرکت آسیاتک به عنوان یکی از برترین اپراتورهای ارتباطات ثابت کشور، همواره بر ارائه و پشتیبانی سرویس های با کیفیت تاکید داشته و سعی کرده است رضایت مشتریان از سرویس های ارائه شده را سرلوحه اهداف خود قرار دهد.

شرکت آسیاتک در کمپین فصل ارتباط داغ سرویس ADSL2+ یک ساله خود را با ترافیک 75 گیگ بین الملل (معادل 150 گیگ ترافیک داخلی) با قیمت 85هزار تومان ( ماهیانه در حدود 7هزار تومان ) و بسته های حجمی گیگ باکس 500 گیگ بین الملل را با قیمت 85هزار تومان ارائه می کند.

در همین راستا مشترکین آسیاتک علاوه بر بهره مندی از شرایط متنوع ارائه شده محصول ADSL2+، از مزایای استثنایی استفاده از سایت تماشاخونه با شرایط و تسهیلات ویژه بهرمند خواهند بود؛ از آنجایی که مشتریان سرمایه های اصلی سازمان به شمار می آیند، شرکت آسیاتک در راستای ارائه محتوای جذاب، سایت تماشاخونه را به عنوان یکی از برترین سایت های VOD کشور راه اندازی کرده و در اختیار علاقه مندان قرارداده است.

روابط عمومی آسیاتک اعلام کرد کلیه کاربران آسیاتکی که اقدام به خرید یا تمدید سرویس های خود در طول کمپین تابستانی آسیاتک (فصل ارتباط داغ) نمایند، علاوه بر رایگان سازی ترافیک استفاده از سایت تماشاخونه، پین تخفیف سه ماهه اشتراک رایگان دریافت می کنند. همچنین کاربران سایر اپراتورها نیز می توانند به همین مناسبت، پین تخفیف یک ماهه اشتراک رایگان سایت tamashakhoneh.ir را به عنوان هدیه دریافت نمایند.

در انتهای این گزارش آمده است آسیاتک با برخورداری از توان جوانان متخصص و متعهد ایران و بهره مندی از جدیدترین دانش نرم افزاری و امکانات سخت افزاری دنیا، در مسیر افزایش رضایت و ارتقاء کیفیت زندگی مشترکین خود گام بر می دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-02 13:15

افزودن دیدگاه جدید