کد مطلب: 

233060

اپلیکیشن آسیاتک به روز رسانی شد

شرکت آسیاتک در راستای افزایش رضایت مشتریان و با هدف ایجاد سهولت در دسترسی مشترکین به خدمات این شرکت، اپلیکیشن خود را به روز رسانی کرده و در دسترس مشترکین قرار داد.
اپلیکیشن آسیاتک به روز رسانی شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، با رشد تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از موبایل به عنوان اصلی ترین و عمومی ترین وسیله ارتباطی در جهان، استفاده از اپلیکیشن های کاربردی افزایش یافته است.
بر همین اساس مشترکین آسیاتک می توانند در قسمت "سرویسهای من" اپلیکیشن آسیاتک، همه سرویسهای آسیاتکی خود از جمله TD LTE، VOIP و ADSL و غیره را مشاهده کرده و صورتحساب ها، سوابق پرداخت ها و سایر موارد را مدیریت کنند.
همچنین در داشبورد اپلیکیشن آسیاتک، به سادگی مصرف اینترنت شامل مانده حجم و نام سرویس های فعلی، قابل مشاهده و مدیریت است و مشترکین می توانند در قسمت گزارشات، ریز مصرف، تست کنترل کیفیت سرعت، گزارش هدایا و جوایز را مشاهده و انتخاب نمایند.  
این گزارش حاکی است در قسمت درخواستهای اپلیکیشن آسیاتک نیز امکان درخواست پشتیبانی فراهم بوده و حتی در صورت بروز مشکلات نرم افزاری، مشترکین آسیاتک می توانند درخواست پشتیبانی تلفنی و یا حضوری ارسال کنند.
نکته حائز اهمیت در این اپلیکیشن، وجود یک قسمت برای سوالات متداول است که در آن می توان جواب سوالات عمومی و پرتکرار احتمالی را مشاهده نمود.
از نکات قابل توجه دیگر اپلیکیشن آسیاتک امکان خرید انواع سرویس های آسیاتک، حجم اضافه، IP، گیگ باکس و
بسته های سرعتی در قسمت خرید می باشد. در دسترس بودن کل پنل باشگاه مشتریان آسیاتک با تمامی مزایای  موجود، از دیگر امکانات اپلیکیشن آسیاتک است.
مشترکین آسیاتکی می توانند با مراجعه به آدرس Apps.asiatech.ir پس از نصب اپلیکیشن کاربردی آسیاتک، 40 امتیاز باشگاه مشتریان آسیاتک نیز دریافت نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-31 10:00

افزودن دیدگاه جدید