کد مطلب: 

233032
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در لنگرود مطرح کرد:

تامین تجهیزات ارتباطی استان‌های مازندران و گیلان توسط شرکت‌های داخلی/ برخی مشکلات شبکه در استان‌های شمالی ناشی از اشباع جمعیت در فصل سفر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز به استان گیلان سفر کرده است برخی مشکلات شبکه در استان های شمالی را ناشی از اشباع جمعیت در فصل سفر دانست.
تامین تجهیزات ارتباطی استان‌های مازندران و گیلان توسط شرکت‌های داخلی/ برخی مشکلات شبکه در استان‌های شمالی ناشی از اشباع جمعیت در فصل سفر

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان لنگرود با اشاره به مناسب بودن وضعیت پوشش تلفن همراه در مراکز استان های کشور افزود: دیروز که در استان مازندران بودم در مسیر اینترنت ۴G بود، اما بدلیل تراکم جمعیت شبکه اشباع بود که این اتفاق در خیلی از شهرهای مازندران و گیلان قابل مشاهده است.
 
آذری جهرمی با اشاره به اینکه در ایامی از سال، جمعیت از همه استان های کشور به دو استان توریستی مازندران و گیلان سفر می کنند، اظهار کرد: دیشب که می خواستم فایلی با حجم کم را منتشر کنم نزدیک به دو ساعت زمان برد و دلیل آن همین اشباع شبکه بود.
 
عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه در دو استان مازندران و گیلان، تجهیزات از یک شرکت خارجی تامین می شد که با شروع تحریم ها ایران را ترک کرده است، اظهار کرد: جایگزینی این شرکت نیاز به زمان داشت که به لطف خدا از دو هفته پیش در این حوزه گشایش رخ داد.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی برای احداث پروژه های ارتباطی شهرستان لنگرود، گفت: انشالله مردم بتوانند از پروژه های افتتاح شده استفاده کنند.
 
آذری جهرمی همچنین با توجه به شرایط گردشگری شهرستان چمخاله اظهار کرد: آمدن گردشگران زیاد، نعمت است و باید دست به دست هم دهیم تا پایان سال ظرفیت خدمت دهی بیشتری ایجاد شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-30 14:24

افزودن دیدگاه جدید