کد مطلب: 

233011

آذری جهرمی: بزرگترین ادای دین به شهدا رعایت حق الناس و ساده زیستی است (+فیلم)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران و در مراسم یادبود شهدای روستای نیمور تاکید کرد که بزرگترین دین به شهدا حق الناس، پرهیز از رانت و ساده زیستی است.
آذری جهرمی: بزرگترین ادای دین به شهدا رعایت حق الناس و ساده زیستی است

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم یادبود شهدای روستای نیمور از توابع کجور مازندران با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در چهل سال گذشته، افزود: آدمی بنام ترامپ در ایالات متحده رییس جمهور است که براحتی به پادشاه عربستان می گوید که من شما را می دوشم و در مقابل پادشاه عربستان پاسخش به این توهین بزرگ به کشورش چگونه است؟! آیا ما حاضریم به عنوان یک ایرانی اینگونه سخنان را تحمل کنیم؟ آیا اگر به بزرگ روستاییان بی احترام شود، تحمل می کنند؟
 
آذری جهرمی اظهار کرد: با این انقلاب مردم ایران گفتند که می خواهیم آقای خود باشیم و روی پای خود بایستیم که البته این موضوع هزینه دارد چرا که آن زور‌گو سکوت نکرد و سگ هارش را به جان کشور ما انداخت و در چشم بهم زدنی انواع و اقسام تهاجم ها چون ترور، جنگ و تحریم به انقلاب نوپای ما وارد کرد که اگر بعضی از آنها به حکومت های دیگر وارد می آمد ساقط می شدند.
 
وزیر معین استان مازندران با اشاره به ترور ۷۲تن از سیاستمداران در واقعه هفتم تیر تصریح کرد: مگر می شود در یک روز ۷۲ سیاستمدار تاثیرگذار ترور شوند اما تروریست ها به اهدافشان نرسند و بعد با سگ هارشان صدام جنگ را آغاز کردند. جوانان این مرز و بوم با دست خالی روبروی ارتشی تا دندان مسلح قرار گرفتند.
 
وی با بیان اینکه اگر رشادت آنها نبود هیچکدام از ما اینجا نبودیم، افزود: بزرگواران یادشان هست که در زمان طاغوت توجه به مناطق محروم و روستاها چگونه بود و آیا امکان داشت که آخرین تکنولوژی یک سال و‌ نیم بعد از  استفاده در تهران به روستاها و مناطق محروم بیاید؟ درحالیکه امروز به برکت نظام اسلامی، تلاش می شود روستاها و مناطق محروم با آخرین امکانات روز مجهز شوند.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه با وجود تحریم های ظالمانه، نوع نگاه حکومت به عدالت متفاوت است، که این نوع نگاه را مدیون خون شهدا هستیم.
 
آذری جهرمی با بیان اینکه اگر مسوولان کشور می توانند بگویند که آمریکا غلطی نمی تواند بکند به پشتوانه خون شهداست، گفت: یادآوری خون شهدا نباید فراموش شود چراکه در این صورت عزت آنها را فراموش می کنیم.
 
عضو کابینه دولت تدبیر و امید بزرگداشت یاد شهدا را فقط منوط به برگزاری مراسم ها ندانست و اظهار کرد: بزرگترین دین شهدا به امثال من مسئول این است که مواظب حق الناس باشیم و‌ نباید رانت ایجاد کنیم و به بیت المال نگاه داشته باشم و نباید بین خود و مردم تفاوت ایجاد کنیم که این وظیفه هر مسوولی است.
 
عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه بزرگداشت یاد شهدا به معنای خدمت کردن به مردم و محرومین بخصوص در شرایط فعلی است، اظهار کرد:اولین فشاری که به مردم وارد می شود باید به مسوولان وارد شود البته این بدان معنی نیست که از فردا مدیران با پیکان این ور و آن ور بروند بلکه باید زندگی عادی داشته باشند که در واقع این، بزرگداشت یاد شهداست.
 
وزیر معین استان مازندران با اشاره به اینکه مردم همیشه شهید پرور بوده اند و وظیفه خود را می شناسند و انجام می دهند، تصریح کرد: پیشینیان ما تصمیم گرفتند که استقلال داشته باشیم و آقای خود باشیم و ملت ایران تحمیل قدرت هیچ ابر قدرتی را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت و برای آن هزینه پرداخته است بنابراین امروز اهمیت دارد که این مراسم برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-29 22:54

افزودن دیدگاه جدید