کد مطلب: 

232962

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق شد رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهید رجایی سال 98 را در میان دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کند.
شرکت ارتباطات زیرساخت موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، همزمان با گرامیداشت هفته دولت در جشنواره شهید رجایی سال 98 در مراسمی که با حضور دکتر روحانی رییس جمهور و مقامات بلند پایه کشور با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، حمید فتاحی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت لوح تقدیر این جشنواره را از رئیس جمهور دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، اسداله همتی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص کسب موفقیت شرکت ارتباطات زیر ساخت در این جشنواره توضیح داد: این شرکت به طور کامل امتیازات شاخص های اختصاصی این ارزیابی که شامل ظرفیت شبکه IP داخل کشور، نسبت تعداد بسته های از دست رفته به کل بسته های ارسالی در شبکه داخلی ( PLR)، میانگین تاخیر در شبکه داخلی، نوسانات تاخیردر شبکه (Jitter) و ظرفیت ترانزیت ارتباطات بین الملل بود را کسب کرد.

وی افزود: شاخص های عمومی که شرکت ما در خصوص آن ها مورد ارزیابی قرار گرفت شامل هفت محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری، ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد بود.

همتی در پایان با قدردانی و تشکر از تمامی همکاران و مدیرانی که برای به دست آمدن این موفقیت تلاش کردند، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با فعالیت و کار مضاعف، برای کسب موفقیت های بیشتر با تقویت نقاط قوت و رفع کاستی ها، در مسیر اعتلای شرکت قدم برداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-29 00:39

افزودن دیدگاه جدید