کد مطلب: 

232939

فیلم/ آذری جهرمی: خبر انتصاب مدیرعامل رایتل صحت ندارد/ با کار رسانه‌ای مدیرعامل منصوب نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به شایعه انتصاب یک مدیر غیرمتخصص به عنوان مدیرعامل رایتل، گفت: سازمان تنظیم مقررات نسبت به توانمندی این فرد برای تصدی مدیرعاملی رایتل ابراز نگرانی کرده است.
فیلم/ آذری جهرمی: انتصاب یک خانم به عنوان مدیرعامل رایتل صحت ندارد/ با کار رسانه‌ای مدیرعامل منصوب نمی شود

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در واکنش به شایعه‌ی انتصاب یک مدیر غیرمتخصص در رایتل، گفت: خانم‌های موفق در عرصه فناوری اطلاعات کم نداریم. در این دوسال در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران، و همینطور در ایرانسل و همراه اول مدیرانِ تراز بالا در سطح بانوان قرار  گرفته است که حضور فعالانه دارند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت رایتل، بیان کرد: شرایط رایتل خاص است و باید ملاحظات بیشتری صورت گیرد. مدیرعامل جدید هنوز منصوب نشدند. دیشب در صدا و سیما خبری منتشر شد مبنی بر این که فردی به سمت مدیرعاملی شبکه رایتل منصوب شدند، اما ایشان در حال حاضر عضو هیات مدیره آن شرکت هستند و این تصمیم بر عهده هیات مدیره و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است.

وزیر ارتباطات بیان کرد: این پیشنهاد با ما مطرح شده است. به دلیل اینکه شرکت رایتل امروز به لحاظ سهم بازار و وضعیت مالی شرایط مناسبی نسبت به سایر شرکت ها ندارد و نیاز به سرمایه گذاری جدی از  سمت سرمایه‌گذار دارد و همینطور نیازمند به حرکت جدی برای بازیابی خودش دارد،

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال تاکید کرد: سازمان تنظیم مقررات نسبت به توانمندی ایشان برای تصدی مدیرعاملی رایتل ابراز نگرانی کرده است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: با کار رسانه‌ای مدیرعامل منصوب نمی شود و کاری از پیش نمی رود. رسانه‌ها اینگونه فعالیت‌ها را انجام  ندهند چراکه کار مناسبی نیست.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-28 15:24

افزودن دیدگاه جدید