کد مطلب: 

232882

دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان شرکت مخابرات ایران پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: به مناسبت بزرگداشت خانواده و روز تکریم بازنشستگان، دو ماه از معوقات سال ۹۷بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، پرداخت می شود.
دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان شرکت مخابرات ایران پرداخت می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری با بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه روز بزرگداشت خانواده و در راستای تقدیر و تکریم از بازنشستگان و به پاس قدردانی از تلاش مستمراین عزیزان در شرکت مخابرات ایران، دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان پرداخت می شود.

وی توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان را یک ضرورت دانست و گفت: گرچه قدردانی از زحمات این عزیزان به راحتی امکان پذیر نیست اما تلاش من و همه مدیران مجموعه با وجود همه محدودیت ها و چالش ها، همچنان توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان عزیز و اعاده حقوق ایشان در کمترین زمان ممکن است.

صدری در ادامه خاطرنشان کرد: از همراهی، تلاش و توجهات وزیر محترم ارتباطات، سهامدار عمده و هیأت مدیره محترم که در این مسیر یاری گر ما بوده و هستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این روز را به همه عزیزان به ویژه خانواده بزرگ مخابرات و بازنشستگان گرانمایه شرکت مخابرات ایران تبریک می گویم و امیدوارم بیش از پیش بتوانیم در جهت تحقق مطالبات عمل کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-27 10:35

افزودن دیدگاه جدید