کد مطلب: 

232675

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برنامه تلویزیونی عصر جدید

سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه‌ای به علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه تلویزیونی عصر جدید تقدیر کرد.
تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برنامه تلویزیونی عصر جدید

به گزارش سیتنا، متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی عسکری
رئیس محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم
ضمن عرض تبریک ایام عید سعید غدیر عید امامت و ولایت، موفقیت رسانه ملی در تولید و پخش مسابقه عصر جدید را به جنابعالی و همه همکاران محترم صمیمانه تبریک می‌گویم.
در عصر فراگیری رسانه ها به‌ویژه رسانه تلویزیون و هنگامه جنگ نرم دشمنان علیه ملت بزرگ و سرافراز ایران که یکی از راهکارهای این تهاجم، اعتمادزدایی و از بین بردن مرجعیت رسانه ملی در افکار عمومی مردم کشورمان است، همکاران توانمند و هوشمند شما توانستند با تولید و پخش مسابقه عصر جدید؛ توجه درصد بالایی از مردم را به خود جلب کنند و این موفقیت، بدون تردید موفقیتی بزرگ برای جامعه رسانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

توجه به محتوا و مفاهیم عالی انسانی مانند از خودگذشتکی، دیگرخواهی، کارجمعی، خودباوری و توانائی فردی و جمعی  و برجسته سازی نادیده های اجتماعی و گنجانیدن این محتوا در قالبی جذاب، مهیج، به روز و متکی بر استعدادهای جوان این کشور بزرگ و سربلند، از اصلی‌ترین خصوصیات مسابقه عصر جدید است.

در کنار این خصوصیت نگاه مخاطب محور مبتنی بر سواد رسانه‌ای که از شناخت کامل مقتضیات رسانه تلویزیون از جانب سازندگان این برنامه پربیننده حکایت دارد، نویدبخش ظهور برنامه‌سازانی توانمند در رسانه ملی است که می‌توانند در تقابل با رسانه‌های نظام سلطه، پیام ارزشمند انقلاب اسلامی را در قالب‌هایی فاخر و جذاب به گوش همه مشتاقان برسانند.

توجه به استعدادها و توانمندی‌های همه مردم ایران و ایجاد فضای مشارکتی که هرکسی در خود توانمندی و استعدادی می‌دید توانست خود را در معرض داوری و قضاوت بینندگان و داوران این مسابقه بگذارد و "دیده شود" موجب تقویت حس اعتماد به نفس ملی و عدالت رسانه‌ای شد. رسانه ملی در مسابقه "عصر جدید " نشان داد که به واقع "رسانه ملی" است و  همه اقوام ایرانی به عنوان اجزای پیکره ملت عزیز ایران فرصت دارند تا در قاب این رسانه حضور یافته و خود را عرضه کنند و مقوم همبستگی ملی باشد.

توجه به هنرهای اصیل ملی مانند موسیقی سنتی، حضور بانوان توانمند دارای استعداد با رعایت کامل حجاب اسلامی نیز از نکات بارز و قابل توجه مسابقه عصر جدید است.

تیم توانمند داوری و مشارکت چند میلیون نفری مردم شریف ایران در رای به برگزیدگان، همه نشان از انتخاب و رای به "توانائی"، "زیبایی"، "مهربانی"، "خلاقیت" و در یک تابلوی برگزیده، رای به عقلانیت و معنویت الهی بود. به همه مشارکت کنندگان و منتخبان در رای نهایی تبریک می گویم و از خدای متعال رشد و تعالی و موفقیت های بزرگ را برایشان آرزومندم.

بطور حتم مدیریت و اجرای توانمند مجری جوان، خلاق و اندیشمند جناب آقای احسان علیخانی و نوع تعامل ایشان با تیم داوری، مردم و مشارکت کنندگان در مسابقه نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد فضای اعتماد، مشارکت، هیجان، نوآوری و رقابتی شدن مسابقه عصر جدید بعنوان یک پدیده ملی و بین المللی داشت که به سهم خود از تدابیر و زحمات ارزشمند و خستگی ناپذیر ایشان هم در برنامه‌های معنوی ماه عسل و هم در مسابقه عصر جدید تشکر می کنم و از خدای سبحان موفقیت های بیشتر ایشان را آرزومندم.

مجددا این موفقیت بزرگ را به جنابعالی و همه همکارانتان به ویژه معاونت محترم سیما، رئیس و مدیران محترم شبکه 3، تولیدکنندگان و عوامل مسابقه عصر جدید تبریک گفته و دوام توفیقات در تولید محتوای فاخر و در شان رسانه ملی را برای همگی خواستارم.

سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-23 13:48

افزودن دیدگاه جدید