کد مطلب: 

232503

کشتار سگ‌ها با آمپول اسید با توییت عضو شورای شهر تهران تایید شد

میلانی گفت: خبر تزریق اسید و کشتار غیرانسانی سگ‌های خیابان‌گرد تهران متاسفانه صحت دارد.
کشتار سگ‌ها با آمپول اسید با توییت عضو شورای شهر تهران تایید شد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، از روز گذشته تصاویری مربوط به کشتار سگ‌ها با استفاده از تزریق اسید در فضای مجازی منتشر شد که در آن ادعا شده بود این سگ کشی در روزهای اخیر و در شهر تهران رخ داده است.

بلافاصله بعد از انتشار این تصاویر اسماعیل نعمت زاد شهردار شهرستان کهریزک به این تصاویر واکنش نشان داد و گفت: این خبر کذب است که بر علیه شهرداری منتشر شده و ما این کار را انجام نداده‌ایم.

نعمت زاده بیان کرد: در حال پیگیری برای پیدا کردن فردی هستیم که این تصاویر را منتشر کرده است و قطعا از طریق مراجع قانونی شکایت خواهیم کرد.

صبح امروز پیروز حناچی شهردار تهران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تصاویر مربوط به سال ۹۶ است، اما ما برای کاهش حساسیت موضوع، پیمانکار جمع آوری سگ‌ها را از مسئولیت خلع کردیم.

حالا چند ساعت بیشتر از سخنان حناچی نگذشته که سید آرش حسینی میلانی عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران، توئیتی زد که حاکی از صحت ادعاهای مطرح شده در تصاویر سگ کشی است.

او در این توئیت نوشته است: خبر تزریق اسید و کشتار غیرانسانی سگ‌های خیابان‌گرد تهران متأسفانه صحت دارد و توسط یکی از پیمانکاران شهرداری تهران صورت گرفته است. قطعا موضوع را تا انتها پیگیری خواهم کرد و مقصران این فاجعه در مجموعه شهرداری و پیمانکاران آن، با برخورد جدی سازمانی و قضایی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-19 18:05

افزودن دیدگاه جدید