کد مطلب: 

232499
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

نگاه سیاسی شستا برای اعمال تغییرات مدیریتی در رایتل قابل قبول نیست/ از ادامه‌ی ورود افراد غیرمتخصص به رایتل جلوگیری شود/ رایتل فضای رقابتی مناسبی با دو اپراتور دیگر ندارد

عضو هیات رئیسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: نگاه سیاسی مدیران شستا برای اعمال تغییرات مدیریتی در رایتل، باعث می‌شود که این شرکت از شرایط مادی و مالی خود خارج شود.
نگاه سیاسی شستا برای اعمال تغییرات مدیریتی در رایتل قابل قبول نیست/ از ادامه‌ی ورود افراد غیرمتخصص به رایتل جلوگیری شود/ رایتل فضای رقابتی مناسبی با دو اپراتور دیگر ندارد

دکتر عبدالله رضیان، نماینده‌ی مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون شائبه‌هایی مبنی بر اعمال فشار ماه‌های اخیر محموعه‌ی شستا برای ایجاد تغییرات مدیریتی در رایتل و جایگزینی افراد سیاسی با مدیران تخصصی در این اپراتور، گفت: اگرچه رایتل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی تامین اجتماعی و شستا می‌باشد، ولی باید افرادی متخصص و فنی در این اپراتور فعالیت کنند که اطلاعات کافی در این حوزه داشته باشند.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: رایتل شرکتی است که باید خدمات ارتباطی و مخابراتی ارائه دهد و حتما مدیران باید مصالح مالی شرکت را در نظر بگیرند، چراکه باید در فضای رقابتی با دو اپراتور دیگر در رقابت باشد و خدمات مناسب را به مشتریان ارائه دهد و به سوددهی برسد، حال اینکه نگاه سیاسی آقایان برای اعمال تغییرات مدیریتی در رایتل، باعث می‌شود که این شرکت از شرایط مادی و مالی خود خارج شود.

وی، خاطرنشان کرد:  نگاه ما این است که شرایط فنی را برای نیروهایی که در رایتل فعالیت می‌کنند در نظر بگیرند و از ادامه‌ی ورود افراد غیرمتخصص جلوگیری شود.

عضو هیات رئیسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: در دوره‌ی اخیر عملکرد رایتل قوی نبوده و گزارشی هم به کمیسیون ارائه نداده‌اند. زمانی که مهندس صدری در رایتل مدیریت داشتند تا حدودی اطلاعاتی از فعالیت این اپراتور به ما می‌رسید و از آن آگاهی داشتیم، اما از زمانی که ایشان در جایگاه مدیریت شرکت مخابرات ایران حاضر شدند، از رایتل گزارشی به دست ما نرسیده است، اما می‌توان گفت در شرایط فعلی فضای رقابتی مناسبی با دو اپراتور دیگر ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-19 16:27

افزودن دیدگاه جدید