کد مطلب: 

232441

تصویب پیش‌نویس آیین‌نامه دستورالعمل اجرایی کارگروه تخصصی امور دولت در پژوهشگاه ICT

رئیس کارگروه تخصصی امور دولت در پژوهشگاه ICT از تصویب پیش نویس آیین نامه دستورالعمل اجرایی این کارگروه تخصصی خبر داد.
تصویب پیش‌نویس آیین‌نامه دستورالعمل اجرایی کارگروه تخصصی امور دولت در پژوهشگاه ICT

به گزارش سیتنا، سعید عندلیبی در دومین جلسه کارگروه تخصصی امور دولت که صبح امروز یکشنبه (۲۷ مردادماه) در محل پژوهشگاه ICT با حضور تمام اعضا برگزار شد، با اشاره به جلسه کارگروه مربوطه، اظهار کرد: ما در این جلسه موضوعات مطرح در جلسه صبح امروز هیات دولت را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم.

وی افزود: همچنین طبق وعده جلسه نخست، پیش نویس آیین نامه دستورالعمل اجرایی کارگروه تخصصی امور دولت را آماده و ارائه کردیم و اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون آن اعلام کردند.

عندلیبی ادامه داد: با توافقی که از جانب تمام اعضا صورت گرفت، پیش نویس آیین نامه مذکور تصویب و آماده ارائه به شورای معاونین شد.

رئیس کارگروه تخصصی امور دولت در خصوص نقش پژوهشگاه ICT و دلیل میزبانی این پژوهشگاه برای برگزاری جلسات این کارگروه، گفت: مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات تاکید کردند که پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند به عنوان تولیدکننده محتوا در این کارگروه نقش اصلی را ایفا کند و در حقیقت ایشان پژوهشگاه ICT را به عنوان اتاق فکر تولید محتوای کارگروه می دانند.

وی ادامه داد: بر اساس نقشی که پژوهشگاه در این زمینه دارد ما می توانیم حداکثر بهره را از ظرفیت آن ببریم و موضوعاتی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ICT مربوط شده و در هیات دولت بر آنها تاکید می شود را دنبال کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-18 15:49

افزودن دیدگاه جدید