کد مطلب: 

232438

آغاز بکار رسمی کال سنتر شهروندی شهرداری تهران؛ شماره‌ی 137 داخلی 5 به صورت 24 ساعته

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در مراسم گشایش رسمی کال سنتر شهروندی و جشن دو میلیونی شدن کاربران سامانه "تهران من"، رویکرد پاسخگویی مستمر و همه جانبه این مرکز را رضایت بخش توصیف کرد.
پاسخگویی مستمر و همه جانبه، رویکرد اصلی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار سیتنا، در مراسمی که به مناسبت گشایش رسمی مرکز تماس سامانه "تهران من" و گذر تعداد کاربران آن از مرز دو میلیون نفر برگزار شد، دکتر محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران حضور داشته و از این مرکز بازدید به عمل آوردند.

پورسیدآقایی، با ابراز رضایت از فعالیت شبانه روزی این کال سنتر و پاسخگویی به حدود 6 هزار تماس روزانه گفت: شماره 137 داخلی 5 در این زمینه در نظر گرفته شده که شهروندان می‌توانند از آن استفاده کرده و مشکلات خود را با همکاران ما در زمینه‌ سامانه تهران‌من مطرح کنند.

پورسیدآقایی گفت: علاوه بر اینکه شهروندان می‌توانند از سیستم پشتیبانی تهران من استفاده کنند امکان مراجعه حضوری به ساختمان شماره 2 معاونت حمل و نقل و سازمان فاوا برای آنها وجود دارد.

او در ادامه گفت: از ابتدای تیر تا مرداد، 31 هزار و 712 تیکت در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من ثبت شده است.

در ادامه، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به استفاده از آخرین و به روزترین تکنولوژی ها و فرایندها در این مرکز گفت: فرق کال سنتر "تهران من" با سایر مراکز تماس، دسترسی آنلاین اپراتورها به تمامی سامانه ها به صورت همزمان است و این موجب می‌شود ضریب پاسخگویی و سرعت آن بیشتر باشد. در 24 کانتر این مرکز، افراد به صورت شبانه روزی و در سه شیفت پاسخگوی سوالات مردم هستند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با اعلام این که به زودی سیستم پاسخگویی خودکار برای سوالات و مشکلات پر تکرار، راه اندازی می‌شود، گفت: تلاش ما این است به سمت و سویی حرکت کنیم که شهروندان، تنها الزام به تماس تلفنی نداشته باشند و از راه‌هایی دیگر مثل چت و تیکت نیز پاسخ خود را دریافت کنند و امیدواریم نتایج آن موجب افزایش رضایتمندی شهروندان شود.

فرجود با اشاره به اینکه به زودی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، سیستم موقعیت یابی آنی تماس گیرنده برای آتش نشانی تهران راه اندازی خواهد شد، گفت: با توجه به اهمیت پاسخگویی برای حل مشکلات مردم، استفاده از سیستم‌های هوشمند برای جوابگویی بر اساس شماره ذخیره شده هر تماس گیرنده ضروری است و در این مرکز نیز از این شیوه استفاده می‌شود.

در پایان معاون حمل و نقل و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن بازدید از کال سنتر سامانه تهران با اپراتورهای این سامانه گفتگو کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-18 15:13

افزودن دیدگاه جدید