کد مطلب: 

232289

شیائومی در هند اول شد!

شیائومی برای هشتمین ماه متوالی نخستین و بزرگترین شرکت تولید و عرضه‌کننده موبایل در هند شد.
شیائومی در هند اول شد!

به گزارش سیتنا، بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده توسط کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC، شرکت چینی شیائومی که یکی از برندهای نوظهور در عرصه تولید گوشی موبایل و سایر گجت های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر توانسته است با فروش و عرضه گوشی‌های هوشمند جدید، با کیفیت و قیمت مناسب سهم قابل توجهی از بازار هند را به خود اختصاص دهد و نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از کاربران هندی را به سمت و سوی خود جلب کند.

بر اساس این آمار و ارقام، شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق شده است با فروش ۱۰.۴ میلیون دستگاه سهم خود را از بازار این کشور به ۲۸.۳ درصد برساند و از بزرگترین رقیب خود یعنی شرکت کره‌ای سامسونگ که همواره عنوان نخستین برند پرفروش و محبوب در جهان را از آن خود کرده است، سبقت بگیرد و برای هشتمین ماه متوالی، تبدیل به بزرگترین و نخستین شرکت تولید و عرضه‌کننده موبایل در هند شود.

این در حالیست که سامسونگ در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی، ۹.۳ میلیون دستگاه در هند به فروش رسانده و سهم آن نیز از بازار این کشور ۲۵.۳ درصد شده است.

این موسسه تحقیقاتی در این گزارش اعلام کرده است که در مجموع ۳۶.۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در هند در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به فروش رفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۹.۹ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است. این آمار نشان می‌دهد که این بیشترین میزان گوشی‌های موبایل فروخته شده در تاریخ هند به شمار می‌رود. این در حالیست که در سال‌های اخیر بازار فروش موبایل در جهان روندی نزولی و رو به کاهش را تجربه کرده است.

آنچنان که به نظر می‌رسد این شرکت چینی علاوه بر اینکه در جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین و همچنین اتهام جاسوسی دونالد ترامپ کم نیاورده، بلکه موفقیت‌های بسیاری را برای تاریخچه و سابقه خود به ارمغان آورده و تمرکز خود را بر روی تمامی بازارهای جهان گذاشته است.

پیشتر موسسه تحقیقاتی کانتار برآورد کرده بود ورود شیائومی به بازار اروپا و هند قطعا می‌تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-15 21:53

افزودن دیدگاه جدید