کد مطلب: 

232169

مشکل پوشش ارتباطی به ویژه در جاده‌ها و روستاها، در حداقل زمان حل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان مرکزی خواستار رفع مشکلات پوشش ارتباطی به ویژه در جاده‌ها و روستاها در حداقل زمان ممکن شد.
مشکل پوشش ارتباطی به ویژه در جاده‌ها و روستاها در حداقل زمان حل شود

به گزارش سیتنا، آذری جهرمی در ادامه سفر به استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان تفرش با هدف بررسی ارتباطات شهرستان های تفرش آشتیان و فراهان تاکید کرد: مشکل جاده‌ای در این منطقه حادتر از سایر استانهای دیگر است و گزارش های پایش نیز بر همین موضوع تاکید دارد.
 
وی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه تلاش می‌شود تا مشکل مربوط به ارتباطات جاده ای در شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان ظرف سه ماه آینده برطرف شود.
 
وزیر جوان دولت تدبیر و امید تاکید کرد: بخشی از مشکل ارتباطات جاده ای شهرستان تفرش با فرمولی که برای شهرستان ساوه تعیین شده، یعنی تخصیص زمین و تامین برق از طرف استانداری و تخصیص اعتبار برای تجهیز و احداث سایت از طرف وزارت ارتباطات بر طرف خواهد شد.
 
آذری جهرمی در ادامه خواستار تسریع در واگذاری تلفن‌های ثابت به مناطق شهری شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان و همچنین توسعه ارتباطات‌ مناطق مقصد گردشگری به ویژه روستاهای آهو و گرکان شد.
 
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه باید ارتباطات با کیفیت مناسب را برای مردم منطقه فراهم کرد گفت: آنچه مشخص است تاکنون کارهای خوبی انجام گرفته اما کفایت نمی‌کند، بنابراین می‌طلبد که کار بیشتری انجام شود و مشکلات پوشش ارتباطی به ویژه در جاده‌ها و روستاها در حداقل زمان ممکن حل شود.
 
وزیر ارتباطات در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سفری که مهر ماه دوباره به استان مرکزی خواهد داشت تمامی مصوبات برای بهبود و ارتقای کیفیت ارتباطات، شهری، جاده‌ای و روستایی استان تحقق پیدا کرده باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-13 15:31

افزودن دیدگاه جدید