کد مطلب: 

232164

ایران ظرفیت‌های لازم برای توسعه‌ی همکاری‌های صنعتی با سایر کشورها را داراست

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: ظرفیت های لازم برای گسترش همکاری های صنعتی با یونیدو و سایر کشورها وجود دارد.
ایران ظرفیت‌های لازم برای توسعه‌ی همکاری‌های صنعتی با سایر کشورها را داراست

به گزارش سیتنا، برات قبادیان، در دیدار با قائم مقام سازمان توسعه صنعتی ملل متحد با اشاره به توانمندی های نیروی انسانی متخصص ایران، اظهار داشت: از فرصت های همکاری مشترک با سازمان جهانی یونیدو استقبال می کنیم و البته مباحث توسعه صنعتی به ویژه انقلاب چهارم صنعتی می تواند مبنای ارتقای همکاری های طرفین واقع شود.

وی، افزود: در اجلاس آتی یونیدو در ابوظبی، ایران می تواند سهم قابل توجهی در همکاری های لازم برای برنامه های فنی و زیست محیطی این سازمان داشته باشد.

قبادیان، بیان کرد: وزارت صمت به عنوان کانون همکاری های سایر دستگاه ها با یونیدو تمام تلاش خود را برای توسعه همکاری های فنی و مشاوره ای بکار بسته است.

معاون وزیر صمت، گفت: یک سوم تولید ناخالص داخلی در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت متمرکز است و این وزارتخانه به نوعی پایه انتقال فناوری به سایر بخش ها از جمله صنعت نفت، کشاورزی و نیرو نیز به شمار می آید.

وی، خاطرنشان کرد: طی 3 سال اخیر و با تغییر رویکرد در نوع همکاری های میان طرفین، شاهد افزایش قابل توجه همکاری بودیم که این امکان برای ارتقاء افزونتر نیز بیش از پیش مهیاست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-13 14:30

افزودن دیدگاه جدید