کد مطلب: 

232130

رئیس جوان پژوهشگاه قوه قضاییه را بیشتر بشناسید

دکتر سید حجت الله علم الهدی از جوان‌ترین مدیران حقوقی کشور محسوب می‌شود که علاوه بر تدریس در مقاطع مختلف دانشگاهی دارای کتب و مقالات متعددی در حوزه‌های مختلف حقوقی است.
رئیس جوان پژوهشگاه قوه قضاییه را بیشتر بشناسید

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دکتر سید حجت الله علم الهدی متولد ۱۳۶۲ در شهر اهواز و دارای مدرک دکتری حقوق عمومی است.
 
رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضائیه که از سادات خوزستان است، برادرزاده شهید سیدحسین علم‌الهدی و از جوان‌ترین مدیران حقوقی کشور محسوب می‌شود که علاوه بر تدریس در مقاطع مختلف دانشگاهی دارای کتب و مقالات متعددی در حوزه‌های مختلف حقوقی است.

دکتر علم الهدی پیش از این قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان، مدیر گروه حقوق عمومی دفتر حقوقی مرکز پژوهش‌های مجلس، عضو شورای آموزشی و پژوهشی دیوان عدالت اداری، کارشناس حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مشاور حقوقی پروژه فاز‌های ۱۵و۱۶ توسعه میادین گازی پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد و از سال ۹۱ تا به حال قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان بوده است.

گفتنی است؛ رویکرد رئیس قوه قضائیه در اعتماد به نسل جوان در مناصب مهم حقوقی و قضائی ادامه راهبرد جوانگرایی در گام دوم انقلاب است که مورد توجه و استقبال جوانان نیز واقع شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-12 23:25

افزودن دیدگاه جدید