کد مطلب: 

232058

حمایت ۴۰۰ میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌ی سلامت

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده در این صندوق برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت خبر داد.
حمایت ۴۰۰ میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌ی سلامت

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی وحدت در نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان حوزه سلامت با تاکید بر اهمیت نقش شرکت‌های بزرگ دانش بنیان در اقتصاد کشور، تصریح کرد: با توجه به رویکرد فعالانه‌ای که صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه‌های اولویت‌دار کشور دنبال می‌کند، حمایت از شرکت‌های بزرگ و پیشگام از اولویت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان یکی از بازیگران اکوسیستم نوآوری و فناوری در کشور گفت: این صندوق‌ها نقش مهمی در این اکوسیستم دارند. ما نیز همواره به دنبال همکاری با این دوستان به ویژه در بخش سلامت بوده‌ایم. نقش صندوق نوآوری و شکوفایی در این راستا، ابزارسازی در بخش‌های مختلف و کمک به شرکت‌های متقاضی در حوزه تسهیلات، توانمندسازی و سرمایه‌گذاری است.

وحدت در ادامه با اشاره به اهمیت حوزه سلامت برای صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: مجموع مصوبات ما در سال ۹۸ برای شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که این مبلغ بیش از مصوبات پنج سال گذشته صندوق در حوزه سلامت بوده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: البته در کنار این مبلغ، ابزارهای دیگری نظیر ضمانت‌نامه‌ها و لیزینگ را نیز درنظر گرفته‌ایم تا بحث خرید از شرکت‌های دانش بنیان نیز مورد حمایت قرار گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بحث شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی پیرامون آن و همچنین، توجه به شرکت‌های بزرگتر و نقشی که می‌توانند در حوزه زنجیره تامین در شرکت‌های کوچکتر ایفا کنند با برگزاری چنین رویدادهایی تقویت شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-11 12:15

افزودن دیدگاه جدید