کد مطلب: 

232018

اثربخشی کارگروه افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک

با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص لزوم صیانت از حقوق مشتریان و پیرو برنامه ریزی های قبلی، شرکت آسیاتک با تشکیل کارگروه های تخصصی از کارشناسان و مدیران حوزه های مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرح ریزی راه کارهای افزایش رضایت مشترکین را در دستور کار خود قرار داده است.
اثربخشی کارگروه افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، پس از تشکیل این تیم ها و کارگروه های تخصصی در کلیه زمینه های مرتبط با مشترکین، گزارش نتایج و روند بهبود پروژه ها به مدیران ارشد ارائه شد و نتایج حاصل از این گزارش ها برای اقدامات آتی مورد تجزیه و تحلیل و استفاده قرار گرفت.

در این خصوص اهم اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر نحوه پاسخگویی، کاهش زمان انتظار، ارتقا کیفیت پاسخگویی، طراحی محصول و سرویس مبتنی بر ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش، بهبود کانال های ارتباطی با مشتریان، ارتقا زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری شرکت می باشد که این روند تا رسیدن به درجات مطلوبتر، ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است با توجه به برنامه های اجرا شده در حوزه پاسخگویی به مشترکین، شاخص های مختلف از جمله زمان انتظار، تماس از دست رفته، کیفیت پاسخگویی، امتیاز رضایت مشتریان در حوزه پاسخگویی و سایز موارد بهبود چشمگیر داشته و در بعضی موارد قابل مقایسه و رقابت با الگوی جهانی می باشد.

شرکت آسیاتک از توان تخصصی و دانش خود در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود استفاده می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-10 15:13

افزودن دیدگاه جدید