کد مطلب: 

231982

مسدودسازی ۷۰۰ شماره تلفن بین‌الملل مربوط به سودجویان مسابقات شبکه‌های ماهواره‌ای

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از شناسایی و مسدودکردن بیش از ۷۰۰ شماره تلفن بین الملل مربوط به سودجویان خارج از کشور که منجر به سودجویی در مسابقات تلفنی شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و افزایش هزینه های قبوض تلفن ثابت مشترکین شده بود، خبر داد.
مسدودسازی ۷۰۰ شماره تلفن بین‌الملل مربوط به سودجویان مسابقات شبکه‌های ماهواره‌ای

به گزارش سیتنا، سیدمجید صدری، خاطرنشان کرد: اخیرا روش هایی از سوءاستفاده در قالب شرکت در مسابقات با شماره های معرفی شده توسط شبکه های تلویزیونی ماهواره ای رواج پیدا کرده است که موجب افزایش هزینه های تماس بین الملل مشتریان می شود.

وی با اشاره به استقبال برخی از مشترکین از این مسابقات و با هدف برنده شدن و دریافت جوایز، گفت: با افرایش تعداد تماس ها به این شماره ها، مدت زمان در صف ماندن تماس گیرنده نیز افزایش یافته و هزینه های زیادی را به مشتریان تحمیل می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در همین رابطه با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات تلفنی شبکه های تلویزیونی توسط برخی افراد سودجو برای افزایش حجم تماس بین المللی ماهواره ای و افزایش درآمدهای خود از این طریق است، اظهار داشت: افراد قبل از شرکت در مسابقات شبکه های تلویزیونی بین المللی ماهواره ای به عواقب مالی آن توجه کافی داشته و مراقب آن باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-09 22:22

افزودن دیدگاه جدید