کد مطلب: 

231883
دکتر یزدانیان در نشست صمیمی با پرسنل پژوهشگاه ICT:

شکاف معیشتی بین پرسنل پژوهشگاه ICT کاهش می‌یابد/ بازآرایی حکیمانه‌ی پژوهشگاه و روان سازی فرایندها در اولویت است/ تبدیل پژوهشگاه از تصدی‌گر به تصمیم ساز، ارجحیت دارد/ برای تبدیل به محوری ترین مرکز پژوهشی کشور تلاش می‌کنیم

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به همکاران تلاشگرش در این پژوهشگاه، نشان "پاکدستی و صداقت"، "کار و تلاش"، "پیگیری و جدیت"، "پیگیری در امور مالی"، "انسان دوستی و نوع دوستی" و "تلاش و فعالیت و محبت" اعطا کرد.
شفاف معیشتی بین پرسنل پژوهشگاه ICT کاهش می‌یابد/ بازآرایی حکیمانه‌ی پژوهشگاه و چابک سازی برای روان سازی فرایندها در اولویت است/ تبدیل پژوهشگاه از تصدی‌گری به تصمیم ساز در ارجحیت است/ برای تبدیل به محوری ترین مرکز پژوهشی کشور تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر وحید یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست صمیمی با پرسنل این پژوهشگاه که امروز چهارشنبه 16 مردادماه برگزار شد، ضمن تبریک ایام و اعیاد پیش رو، گفت: مشکل ما در پژوهشگاه مشکل مالی نیست و در سال 97 بالاترین سرانه‌ی دریافتی کارکنان، در این مرکز بوده است.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: افرادی زحمتکش در این مرکز فعالیت می‌کنند که فعالیتشان دیده نمی‌شود، که در تلاشیم تا زحمات این عزیزان دیده شود.

وی، در ادامه  گفت: لوح های تقدیری برای تشکر از این افراد زحمتکش در نظر گرفته‌ایم و بدون اطلاع روابط عمومی و با ایده‌ی خودم و با دست خودم این لوح‌ها را آماده و به این دوستان تقدیم می‌کنم.

یزدانیان، افزود: به دوستان تلاشگرم نشان "پاکدستی و صداقت"، "کار و تلاش"، "پیگیری و جدیت"، "پیگیری در امور مالی"، "انسان دوستی و نوع دوستی" و "تلاش و فعالیت و محبت" اعطا می‌کنم، همچنین از "برندگان جشنواره‌ی فاوا" و "افرادی که در سالن اجلاس سران نام پژوهشگاه را زنده نگه داشتند" هم تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: در تلاشیم تا برای همکارانی که برای تحقق آرمان‌های پژوهشی در پژوهشگاه و فعالیت‌های مالی در تلاشند، امکانات رفاهی بیشتری تهیه کنیم.

وی، ادامه داد: در راستای اجرای سیاست وزیر محترم ارتباطات، به دنبال کاهش شکاف هستیم؛ لذا دهک‌های کمتر برخوردار را ارتقاء دادیم و این شکاف تا شش برابر کاهش یافته است.

یزدانیان، خاطرنشان کرد: وقتی ساختار و تشکیلات صحیح باشد، کار نیز سرعت بیشتری می‌گیرد.

در ادامه‌ی این نشست صمیمانه، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به اولویت‌های خود در این مرکز اشاره کرد و گفت: معیشت کارکنان به ویژه دهک‌های کمتر برخوردار، اولویت اول من است و وجود رفاهی رصدپذیر و صریح در ارجحیت است.

وی، ادامه داد: انجام پژوهش‌های مبتنی بر تعامل اولویت دوم، بازآرایی حکیمانه‌ی پژوهشگاه و چابک سازی در راستای روان سازی و تسریع در انجام فرایندها سومین اولویت من است.

یزدانیان، افزود: چهارمین اولویت فعالیت‌های من تخصیص متوازن منابع براساس بهره‌وری است؛ چراکه توزیع یکسان منابع در تضاد با بهره‌وری است.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: تبدیل پژوهشگاه از تصدی‌گری به تصمیم ساز مدبر اولویت پنجم است.

یزدانیان، خاطرنشان کرد: برای اجرا و پیاده‌سازی این اولویت‌ها با دو گروه اکثریت و اقلیت مواجه‌ایم.
در گروه اکثریت دو گروه داخلی و خارجی داریم که موافق انجام تحولات اساسی در پژوهشگاه هستند، گروه‌های اقلیت نیز مخالف انجام این تحولات بوده و مقاومت شدیدی در اجرای تغییرات دارند که هم در داخل پژوهشگاه حضور دارند و هم در خارج مرکز.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: به لطف خدا هیچ شخصی نمی‌تواند جایگاه شایسته‌ی پژوهشگاه را انکار کند و روند موفقیت و سرافرازی را همچنان ادامه می‌دهیم. کاری خواهیم کرد تا پژوهشگاه بتواند مجددا زیرساخت‌های امنیتی و ارتباطی کشور را طراحی کند و راه‌حل ها نیز در این مرکز انجام شوند.

یزدانیان، تاکید کرد: برای رسیدن به جایگاه شایسته به محوری ترین مرکز پژوهشی کشور تبدیل می‌شویم.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه به پرسش‌های کارکنان و مدیران پژوهشگاه پاسخ داد.

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: زهرا حسینی رزاقی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-07 15:46

افزودن دیدگاه جدید