کد مطلب: 

231845

قاتل مدل زیبارو و معروف اینستاگرام اعتراف کرد

گاریف به قتل خانم دکتر و مدل روسی اعتراف کرد.
قاتل مدل زیبارو و معروف اینستاگرام اعتراف کرد

به گزارش سیتنا، روزنامه «دیلی میل» انگلستان جزئیات هیجان انگیزی از معمای قتل مدل و بلاگر گریم، «ایکاترینا سیموچکینا» ۲۴ ساله منتشر کرد. جسد این مدل در چمدان مسافرتی داخل خانه اش در مسکو پیدا شد.

یک متخصص در فناوری اطلاعات به نام «ماکسیم گاریف» ۳۳ ساله، دوست و معشوقه ایکاترینا به قتل و قرار دادن جسد او در چمدانی در داخل خانه اش اعتراف کرد.

کارآگاهان ماکسیم را پیش از آنکه سوار ماشین پلیس کنند و به دفتر رسمی بازجویی ببرند، مورد سؤال و جواب قرار دادند. او ادعا می‌کند ایکاترینا ستاره اینستاگرام که پزشک هم بوده، به توانایی‌های جنسی و مادی او اهانت کرده است.

گاریف به قتل خانم دکتر و مدل روسی اعتراف کرد. قاتل درباره رفتار‌های تحقیرکننده ایکاترینا می‌گوید: چند بار به من توهین کرد و به توانایی جنسی و وضعیت اقتصادی من اهانت کرد و دیگر نتوانستم تحمّل کنم. او می‌گوید: حدود پنج بار به گردن و سینه اش با چاقو ضربه زدم.

قاتل از کاری که کرده ابراز تأسف کرد و گفت: بله متأسفم و در فرآیند تحقیق کمک خواهم کرد.

ایکاترینا پزشکی خوانده بود و در زمینه امراض پوستی تخصص داشت، او در یکی از بیمارستان‌های مسکو کار می‌کرد و مدرک خود را از دانشگاه تحقیقات علوم پزشکی ملی روسیه «پیروگوف» وابسته به وزارت بهداشت روسیه دریافت کرده بود. او پیشتر در مسابقه ملکه زیبایی مسکو شرکت کرده و در اینستاگرام بیش از ۸۵ هزار فالوئر داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-06 19:03

افزودن دیدگاه جدید