کد مطلب: 

231735

ستاری: فناوری خریدنی نیست، یاد گرفتنی است؛ برای رسیدن به آن باید هزینه داد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، تاکید کرد: فناوری خریدنی نیست، یاد گرفتنی است و برای رسیدن به آن باید هزینه داد.
ستاری: فناوری خریدنی نیست، یاد گرفتنی است؛ برای رسیدن به آن باید هزینه داد

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سورنا ستاری صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح رویداد ارائه نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد، اظهار داشت: نهضت در نیروی هوایی شروع شده است و کشوری که روزگاری در این حوزه وابسته بود، امروز صنعتش را پیش می برد.

وی با تاکید براینکه فناوری خریدنی نیست بلکه باید آن را آموخت، خاطرنشان کرد: با وجود تحریم ها صنعت هوایی همچنان روی پای خود ایستاده است.

ستاری رعایت استانداردها در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما را از جمله اولویتهای این حوزه برشمرد و تاکید کرد: تا زمانی که به دانش طراحی، تعمیرات و نگهداری وابستگی داشته باشیم هیچ پیشرفتی اتفاق نمی افتد.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: در زمان جنگ تحمیلی، پتانسیل دانشی و فنی در کشور وجود نداشت اما جنگ اداره شد. امروز نیز با وجود تحریم ها در این حوزه هنوز روی پای خود ایستاده ایم و سیستم های راداری و موشکی را با نوآوری و خلاقیت نیروی انسانی در داخل کشور ساخته ایم.

به گزارش مهر، همزمان با این رویداد ۲ روزه نمایشگاه محصولات و خدمات مورد نیاز تعمیر و نگهداری هواپیما و کارگاه تخصصی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-04 12:14

افزودن دیدگاه جدید