کد مطلب: 

231733
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، خبر داد:

گردش مالی سالانه‌ی ۶۰ میلیارد دلاری برای خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما در دنیا/ صرف هزینه‌ی تا پنج برابری قیمت یک هواپیما برای تعمیر و نگهداری آن/ تلاش صندوق نوآوری برای سرپا نگه‌داشتن ناوگان هوایی در قالب حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت توسعه بخش تعمیر و نگهداری هواپیما گفت: در حال حاضر سن ناوگان هوایی کشور بالا است و لازم است تا این ناوگان را سرپا نگه داریم.
ارزش مالی سالانه ۶۰ میلیارد دلاری برای خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما/ هزینه‌ی تا پنج برابری قیمت یک هواپیما برای تعمیر و نگهداری آن/ تلاش صندوق نوآوری برای سرپا نگه‌داشتن ناوگان هوایی در قالب حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی وحدت امروز (یکشنبه) در رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما با اشاره به برگزاری این رویداد در راستای معرفی نیازمندی‌های صنعت هوایی، اظهار کرد: بر این اساس در این رویداد ۴۵۰ نفر از علاقه‌مندان، ۲۵ شرکت فعال و ۱۰ سازمان دولتی حضور دارند.

وی با تاکید بر این که صندوق نوآوری و شکوفایی تلاش کرده تا در حوزه‌های اولویت دار، فعالانه حضور یابد، افزود: ما در قالب رویدادهای معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌ها را در کنار یکدیگر قرار دادیم تا همکاری‌های لازم میان شرکت‌ها ایجاد شود.

وحدت خاطر نشان کرد: در کنار این همکاری‌ها تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای برطرف کردن موانع ارائه خواهد شد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به انواع تسهیلات این صندوق، یادآور شد: حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما یک حوزه چند وجهی است، به گونه‌ای که گاهی دو تا پنج برابر قیمت یک هواپیما، صرف تعمیر و نگهداری آن می‌شود.

به گفته وی، ارزش مالی خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما سالانه ۶۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

وحدت با اشاره به بالا بودن سن ناوگان هوایی کشور، تصریح کرد: بر این اساس لازم است تا ناوگان هوایی کشور را سرپا نگه داریم و امیدواریم در این رویداد تعاملات مناسبی در این حوزه ایجاد شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت هوایی خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار شرکت‌های فعال در حوزه صنعت هوایی قرار دارد و تلاش دارد تا همه امکانات خوب را بسیج کند تا بخش تعمیر و نگهداری هواپیماها توسعه یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-04 11:53

افزودن دیدگاه جدید