کد مطلب: 

231399

کلاهبرداری در سایت دیوار با عنوان فروش خودروهای خارجی زیر قیمت بازار

رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: فردی که با درج آگهی فروش خودرو‌های خارجی با قیمت زیر بازار در سایت دیوار از شهروندان با دریافت بیعانه کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری در سایت دیوار با عنوان فروش خودروهای خارجی زیر قیمت بازار

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان، گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار تیمی از کارشناسان و کاراگاهان زبده پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ مرتضوی افزود: در بررسی اظهارات شکات مشخص شد که همه آن‌ها با یک روش کلاهبرداری در پی درج تبلیغات یک دستگاه خودرو ماکسیما در سایت دیوار با قیمت پایین بلافاصله با فرد فروشنده تماس گرفته و برای از دست ندادن معامله فوراً مبلغ ۳۰ میلیون ریال را به صورت کارت به کارت به حساب وی واریز کرده که به محض واریز پول به حساب، فرد کلاهبردار خود را از دسترس خارج و آگهی وی نیز از روی سایت دیوار برداشته می‌شود.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات در فضای سایبر متهم را که جوانی ۲۶ ساله به نام سعید است را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

مرتضوی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد طی چهار ماه گذشته مبلغ ۱۶ میلیون ریال بابت بیعانه‌های آگهی جعلی به حساب این فرد شیاد واریز شده است.

رئیس پلیس فتا اصفهان با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی متهم از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه آگهی فروش در بستر اینترنت و سایت‌های پر طرفدار واسطه گر اینترنتی نظیر دیوار و ... پس از مشاهده کالا یا خدمات انجام شده، در تکمیل فرایند از بستر حقیقی و فیزیکی استفاده کنند.

این مقام مسئول خبر داد : متهم مذکور تحت تعقیب استان‌های مختلف بوده و دارای شکات زیاد در سطح کشور می‌باشند لذا خواهشمند است در صورتی که کسی با این شیوه کلاهبرداری متضرر شده است با شماره تلفن ۰۳۱۲۱۸۲۵۰۱۶ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-28 22:42

افزودن دیدگاه جدید