کد مطلب: 

231394
«علی ربیعی» سخنگوی دولت:

تاکید دولت بر جمع آوری مکان‌های غیرقانونی تولید ارز دیجیتالی است/ باید تولیدکنندگان ارز دیجیتال در شهرک‌هایی مستقر شوند/ در این شهرک‌ها با برق تولیدی از نیروگاه‌های گازی ارز دیجیتال تولید می‌شود (+فیلم)

سخنگوی دولت، گفت: دولت تصمیم گرفت که مکان‌های غیرقانونی تولید ارز دیجیتالی جمع آوری شده و شهرک هایی پیش بینی شود تا افرادی که تمایل دارند، در این شهرک ها با گاز، نیروگاه ایجاد کنند و با برق تولیدی خود ارز تولید کنند.
تاکید دولت بر جمع آوری مکان‌های غیرقانونی تولید ارز دیجیتالی است/ باید تولیدکنندگان ارز دیجیتال در شهرک‌هایی مستقر شوند/ باید در این شهرک‌ها با برق تولیدی از نیروگاه‌های گازی ارز دیجیتال تولید شود (+فیلم)

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: پیچیدگی و دیدگاه ها درباره‌ی ارز دیجیتال زیاد بود و بررسی آن به جلسات آینده احاله شد.

وی ادامه داد: باید توجه شود که در دوران پیک مصرف برق، از ارزانی آن سوءاستفاده نشود.

ربیعی، خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفت که مکان‌های غیرقانونی تولید ارز دیجیتالی جمع آوری شده و شهرک هایی پیش بینی شود تا افرادی که تمایل دارند، در این شهرک ها با گاز، نیروگاه ایجاد کنند و با برق تولیدی خود ارز تولید کنند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-28 20:49

دیدگاه‌ها

تصویر شهاب ماکی
دولتی کند ، پیر و مستأصل که تو این حدود هفت سال هیچ تصمیم قطعی نگرفته که به نتیجه رسیده باشد با این اوصاف ماینینگ می ماند برای نسل بعد انشاالله
ارسال شده توسط شهاب ماکی در 07 مرداد 98 - 19:36

افزودن دیدگاه جدید