کد مطلب: 

231317

اخطار رگولاتوری به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه‌ی ۲۰۲۰

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: در پی بازرسی های ویژه و انجام تست های اتفاقی از مراکز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، متاسفانه علیرغم اخطارهای قبلی مبنی بر بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، مشخص شد سامانه های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و همچنین ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می شود.
اخطار رگولاتوری به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه‌ی ۲۰۲۰

به گزارش سیتنا، مجید حقی افزود: مشکلات سامانه های مخابرات باعث بالا رفتن حجم تماس ها در مراکز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.
وی با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانه های شرکت مخابرات از ابتدای هفته جاری گفت: بررسی ها نشان می دهد حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شرکت  تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماس های آنها بدون دلیل قطع می شود.
حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشکلی تصریح کرد: در پی بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریعترین زمان برای  رفع اختلال اقدام کند. در غیر این صورت بر اساس پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد.
وی تاکید کرد: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این موضوع  هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-27 14:31

افزودن دیدگاه جدید