کد مطلب: 

230985

بسته‌ها و تخفیف‌های آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

شرکت آسیاتک با هدف ارائه انواع سرویس های ارتباطی با کیفیت، در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ) حضور پیدا کرده است.
بسته‌ها و تخفیف‌های آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل این شرکت در سومین روز نمایشگاه، ضمن ابراز خرسندی از استقبال کم نظیر از غرفه آسیاتک، گفت: آسیاتک در نمایشگاه بین المللی الکامپ 1398، انواع بسته های جذاب و هیجان انگیز اینترنت پر سرعت ADSL2+  به همراه پکیجی از سایر محصولات را با تخفیف‌های میلیونی هیجان انگیز ارائه می کند.

یوسفی زاده ادامه داد: شرکت آسیاتک با دارا بودن کامل ترین سبد محصولات اینترنت ثابت کشور، در جهت پاسخ گویی مناسب به نیاز انواع مشترکین، در نمایشگاه الکامپ آمادگی مذاکره و واگذاری سایر سرویس های خانگی و سازمانی خود همچون تلفن ثابت آسیاتل، OWA، Public WiFi، شبکه اختصاصی سازمانی ( VPN)، دیتاسنتر، پهنای باند اختصاصی، تلفن Toll-free، خدمات مشاوره فنی-مهندسی ( ICT) و خانه هوشمند (IOT) را نیز دارا می باشد. 

مدیرعامل آسیاتک، گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه های اصلی ما در آسیاتک علاوه بر ارائه راهکارهای ارتباطی با کیفیت در سراسر کشور، تامین و ارائه محتوای مناسب برای مشترکین و استفاده بهینه از وقت گرانبهای آنها است، آسیاتک به عنوان یکی از برترین شرکت های ارتباطات ثابت کشور، در راستای تکریم مشترکین و ارتقاء کیفیت زندگی آنها، سایت تماشاخونه را به عنوان یکی از تاثیرگزار ترین سایت های VOD کشور راه اندازی کرده است.

وی، ادامه داد: کلیه مشترکین آسیاتکی و علاقه مندان غیر آسیاتکی می توانند در مدت زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ، از تخفیف های ویژه عضویت در سایت تماشاخونه بهره مند شوند.

محمدعلی یوسفی زاده، در پایان گفت: امیدواریم تصمیم گیری های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص قیمت محصولات به گونه ای باشد که شرکت های فعال در زمینه اینترنت ثابت بتوانند با تداوم ارائه اینترنت با کیفیت، به بقای خود ادامه داده و همچنان در جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی مردم گام بردارند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی الکامپ 1398 تا پایان روز یکشنبه مورخه 30/04/1398 ادامه داشته و علاقه مندان می توانند نسبت به حضور و استفاده از مزایای این نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-20 11:12

افزودن دیدگاه جدید