کد مطلب: 

230955

آیفون XR پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا

آیفون ایکس آر عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند بازار ایالات متحده آمریکا در دومین فصل از سال ۲۰۱۹ میلادی را به خود اختصاص داد.
آیفون XR پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا

به گزارش سیتنا، آیفون ایکس آر (iphone XR) که به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و نسبتا ارزان قیمت نسبت به دو پرچمدار دیگر آیفون از سوی شرکت آمریکایی اپل معرفی ، رونمایی و عرضه شد ، توانست در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری را به سمت و سوی خود را جلب کند.

حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده حاکی است که این گوشی موفق شده است عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا را در دومین سه ماهه از سال جاری میلادی را از آن خود کند و سهم خود را در این بازار مهم به ۷.۸ درصد برساند.

بر اساس آمار و گزارش های موسسه تحقیقاتی Kantar World Panel  که وب سایت phonearena  آمده است، این گوشی توانسته است در این بازه زمانی گوی رقابت را از گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ایکس‌اس مکس نیز برباید و در جایگاه بالاتری در مقایسه با آنها بایستد.

پرچمداران سامسونگ نیز همچون گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول پرفروش ترین گوشی های آمریکا جای گرفته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-19 14:29

افزودن دیدگاه جدید