کد مطلب: 

230893

مبین‌نت در الکامپ 100 گیگ هدیه می‌دهد

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد که در بازه‌ی زمانی برگزاری نمایشگاه الکامپ به تمامی مشترکین جدید خود که یکی از طرح‌های اینترنت TD-LTE این شرکت را خریداری کنند، 100 گیگابایت حجم هدیه در قالب گیگ‌پک هدیه می‌کند.
مبین‌نت در الکامپ 100 گیگ هدیه می‌دهد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت،  این شرکت همچنین در روزهای نمایشگاه، به مشترکین فعلی خود نیز که در غرفه‌ی این شرکت حضور یابند، 10 گیگ حجم هدیه اهدا می‌کند، همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ، اینترنت با پهنای باند اختصاصی خود را نیز در قالب طرح اداری با 30 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

براین اساس شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ با حضور در غرفه‌ی مبین‌نت ضمن کسب اطلاعات بیشتر از مزایای مشاوره با کارشناسان مبین‌نت استفاده نموده و ثبت‌نام خود را انجام دهند. مبین‌نت در این نمایشگاه به غیر از خدمات اینترنت خانگی برنامه‌ی ویژه‌ای برای کسب‌وکارها و توسعه‌ی راهکارهای سازمانی خود دارد.

نمایشگاه الکامپ از 27 تا 30 تیرماه در محل دائمی نمیشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه‌ی مبین‌نت در سالن 44 (خلیج فارس) میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-17 10:46

افزودن دیدگاه جدید