کد مطلب: 

230862

تازه‌ترین پروژه‌های هوشمند شهری در الکامپ 25

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، به همراه مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از روز پنجشنبه، 27 تیرماه در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با ارائه سرویس‌ها و خدمات برخط و هوشمند شهری میزبان مردم و علاقمندان است.
تازه‌ترین پروژه‌های هوشمند شهری در الکامپ 25

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، این سازمان به نمایندگی از شهرداری تهران با حضور در بزرگ‌ترین رویداد فناوری و نوآوری کشور که به مدت چهار روز از 27 تا 30 تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، به معرفی خدمات هوشمند شهرداری تهران و اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در زیست بوم نوآوری کشور در دوره اخیر مدیریت شهری می‌پردازد.

غرفه‌ سازمان فاوای شهرداری تهران در سالن‌ 8 نمایشگاه بین‌المللی در این چهار روز، میزبان رویدادهای متنوع و تبادل تجربیات گوناگون استارتاپ‌ها، شرکت‌های نوآور، فناور و افراد و نهادهای فعال در زیست بوم نوآوری کشور خواهد بود.

بازدید و حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر، نشست خبری مدیرعامل سازمان، نشست مدیران عامل فاوای کلانشهرها، برگزاری دومین دوره چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) و برای نخستین بار، رونمایی از چندین پروژه «تهران هوشمند» از جمله رویدادهایی است که در این چهار روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-16 13:36

افزودن دیدگاه جدید