کد مطلب: 

230833

عرضه‌ی نسل جدید آی‌پدهای ۱۲ اینچی با نمایشگرهای تاشو

پس از اینکه شرکت‌های مختلف به سمت تولید دستگاه‌های تاشو حرکت کردند، شرکت اپل هم برای ساخت تبلت‌های جدید خود قصد دارد از محصولات تاشو استفاده کند.
عرضه‌ی نسل جدید آی‌پدهای ۱۲ اینچی با نمایشگرهای تاشو

به گزارش سیتنا، پس از آنکه سامسونگ و هواوی محصولات تاشو خود را معرفی کردند، رسانه‌های فناوری خبر می‌دهند اپل هم در حال طراحی دستگاهی تاشو برای سال ۲۰۲۰ است.

اپل می‌خواهد نسل جدید آیپدهای ۱۲ اینچی را به‌صورت تاشو عرضه کند. از طرفی این شرکت هم برنامه ساخت گوشی‌های فایو جی خود را آغاز کرده است. این در حالی است که هواوی و سامسونگ هر دو، محصولات فایو جی خود را معرفی کرده‌اند.

با این وجود اپل با تاخیر قصد دارد در سال ۲۰۲۰ نخستین گوشی فایو.جی را ارائه کند. پیش‌بینی شده که در این سیستم سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت‌ بر ثانیه برسد. این عامل غیر از تحول در رسانه‌های آینده، تجهیزات مورد استفاده بشر از خانه تا بهداشت، خودرو و بسیاری از موارد دیگر را متحول می‌کند. این سیستم به خانه‌های خودکنترل و زندگی رباتی و توسعه هوش مصنوعی و استفاده از آنها در زندگی شخصی شتاب خواهد داد.

شرکت چینی هواوی فعلا در زمینه توسعه بستر شبکه‌های مخابراتی فایو.جی از پیشتازان است. شرکت اریکسون هم در این زمینه با شرکت هواوی در حال رقابت است. شرکت سوئدی اریکسون می‌گوید در سال ۲۰۲۴ نزدیک به دو میلیارد نفر به شبکه فایو.جی دسترسی خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-15 14:27

افزودن دیدگاه جدید