کد مطلب: 

230830
نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

فضای فعلی حاکم بر کسب‌وکار و جو روانی تحریم‌ها از دلایل عدم موفقیت منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام است؛ ام المصائب کشور، بحث مدیریت است

نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس، پیرامون دلایل عدم موفقیت منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام در تحقق اهداف از پیش اعلام شده، گفت: فضای کسب‌وکار در کشور مشکل دارد و مادامی که مشکلات این فضا حل نشود، کسب‌وکار هم جان نمی‌گیرد.
ام المصائب کشور، بحث مدیریت است

دکتر "فریدون احمدی" عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون دلایل عدم موفقیت منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام در تحقق اهداف از پیش اعلام شده، گفت: فضای کسب‌وکار در کشور مشکل دارد و مادامی که مشکلات این فضا حل نشود، کسب‌وکار هم جان نمی‌گیرد.

نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: در حال حاضر نیز شرایط کشور چنین ایجاب می‌کند و فضای مناسبی برای کسب‌وکار وجود ندارد و روند این فضا کند است، لذا اصطکاک در این فضا بالاست و بروکراسی‌های پیچیده‌ای در این فضا حاکم است؛ بنابراین مناطق ویژه و آزاد از جمله منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام هم از این فضا مستثنی نیستند.

احمدی، اظهار کرد: در حال حاضز فضای حاکم بر کسب‌وکار و جو روانی تحریم‌ها دلیل این شرایط است که امیدواریم با مقاومت‌هایی که انجام می‌دهیم، از این شرایط عبور کنیم.

نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطرنشان کرد: عدم حمایت جدی از تولید نیز از دیگر مواردی است باعث بروز مشکل در فضای کسب‌وکار شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در عین حال، افزود: ام المصائب کشور، بحث مدیریت است و اولین مشکل، مشکل مدیریت است. با فرض بر اینکه مشکل مدیریت را برای همه جا یکسان می‌بینیم، مواردی هم که ذکر شد را مزید بر علت برای عدم موفقیت در این حوزه می‌دانم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-15 12:51

افزودن دیدگاه جدید