کد مطلب: 

230794

فیلم/ پاسخ آذری جهرمی به آسوشیتدپرس پیرامون پیشینه‌ی فعالیتش در نهادهای اطلاعاتی و احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات 1400

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس از پیشینه‌ی فعالیت خود در نهادهای اطلاعاتی ایران دفاع کرد و در توضیح آن به چهره‌هایی سیاسی اشاره کرد که روزگاری در بدنه اطلاعاتی کشورشان مشغول فعالیت بودند و امروز هم پست‌های مهم سیاسی دارند.
فیلم/ پاسخ آذری جهرمی به آسوشیتدپرس پیرامون پیشینه‌ی فعالیتش در نهادهای اطلاعاتی و احتمال کاندیداتوری در انتخابات 1400

به گزارش سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی، در پاسخ به سوالی درباره‌ی سابقه‌ی فعالیتش در نهاد های امنیتی ایران به آسوشیتدپرس، گفت: «خیلی از سیاستمداران دنیا در سیستم‌های اطلاعاتی شان کار کرده اند، وزیر امور خارجه ایالات متحده روزی به عنوان رئیس سی‌آی‌ای فعالیت می‌کرده و آقای پوتین نیز در کا.‌گ.ب فعال بوده است. حال درباره‌ی سابقه ما در دستگاه اطلاعاتی ایران اشکالی وجود دارد؟»

آذری جهرمی پیرامون برخی گمانه‌زنی ها درباره‌ی احتمال نامزدی‌اش در انتخابات 1400 ریاست‌ جمهوری نیز گفت: «دیگران اگر نمی‌توانند خودشان را با شرایط جدید دنیا که دنیای نسل فناوری اطلاعات و نزدیکی همگان به هم و اتاق شیشه‌ای است هماهنگ کرده و در این چهارچوب قرار نمی‌گیرند شاید علاقه‌مند باشند بگویند آقای جهرمی برای آینده برنامه دارد. من مشکلی برای گمانه زنی‌های ایشان ندارم.»

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-14 12:00

افزودن دیدگاه جدید