کد مطلب: 

230766
مدرس استرالیایی اتحادیه‌ی جهانی مخابرات در گفت‌وگوی ویدئویی با سیتنا:

کشورهای پیشرو به اهمیت تحول دیجیتال پی برده‌اند/ برای تحول دیجیتال، به افراد متفکر بیشتری برای نوآوری‌ و ابداع‌ نیاز داریم/ آموزش، مهمترین رکن در دوره‌ی تحول دیجیتال است (+فیلم)

مدرس استرالیایی اتحادیه‌ی جهانی مخابرات، گفت: در حال حاضر کشورهای پیشرو به اهمیت و ارزش تحول دیجیتال پی برده‌اند و به تبع آن تکنولوژی باعث شده است تا افراد زیادی گرد هم جمع شوند.
کشورهای پیشرو به اهمیت تحول دیجیتال پی برده‌اند/ برای تحول دیجیتال، به افراد متفکر بیشتری برای نوآوری‌ و ابداع‌ نیاز داریم/ آموزش مهمترین رکن در دوره‌ی تحول دیجیتال است

"پیتر آرگنت" مدرس استرالیایی ITU در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‌ی کارگاه بین المللی مهارت افزایی برای تحول دیجیتال، گفت: طراحی و تفکر طراحی، مهارتی نیست که در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود، تنها کسانی که در رشته‌های طراحی گرافیکی و یا طراحی محصول مشغول به تحصیل هستند به نوعی با این تفکر آشنا می شوند.

وی ادامه داد: در زمینه‌ی تحول دیجیتال، به تفکر و افراد متفکر بیشتری برای نوآوری‌ها و ابداع‌هایمان نیاز داریم. این روزها ابزارهای زیادی در دسترس همگان وجود دارد و با استفاده از این ابزارها می‌توانیم برای بهتر شدن مواردی که دوباره خلق می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم.

وی افزود: ابزاری همچون تکنولوژی و توانمندی های نرم افزاری می‌توانند باعث افزایش همکاری و هم افزایی در میان مردم شود و این ابزار یک زبان مشترک را برای همگان ایجاد می‌کند تا در اجرای پروژه‌ها روند مطلوبی طی شود.

مدرس استرالیایی ITU گفت: در حال حاضر کشورهای پیشرو به اهمیت و ارزش تحول دیجیتال پی برده‌اند و به تبع آن تکنولوژی باعث شده است تا افراد زیادی گرد هم جمع شوند.

وی تاکید کرد: آموزش مهمترین نکته‌ای است که باید در دوره‌ی تحول دیجیتال مد نظر قرارگیرد و این آموزش‌ها باید در بخش توانمندی‌های دیجیتالی متمرکز شود. این آموزش‌ها برای قشرهای مختلف نیروی کار بسیار ضروری است و می‌تواند همگان را برای مواجهه با تغییرات تکنولوژیکی پیش رو آماده کند.

فیلم کامل این گفت‌وگو را مشاهده کنید:

گفت‌وگو : مونا ارشادی فر
فیلمبردار: حسین شهلائی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-13 14:24

افزودن دیدگاه جدید