کد مطلب: 

230721
رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات در گفت‌وگوی ویدئویی با سیتنا:

نمایندگان ITU معتقدند استعدادهای خوبی در ایران داریم/ باید ارتباطات بین المللی به منظور انتقال تجربیات را افزایش دهیم (+فیلم)

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات در اختتامیه‌ی کارگاه بین‌المللی «ظرفیت سازی و مهارت افزایی برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال»، گفت: تلاشمان بر این است که در این کارگاه‌های بین المللی حضور پررنگ تر و بیشتری داشته باشیم.
فیلم/ نمایندگان ITU معتقدند استعدادهای خوبی در ایران داریم/ تلاشمان بر این است که در کارگاه‌های بین‌المللی حضور پررنگی داشته باشیم

دکتر صادق عباسی شاهکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‌ی اختتامیه‌ی کارگاه بین‌المللی «ظرفیت سازی و مهارت افزایی برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال»، گفت: نمایندگان ITU معتقدند در کشور استعدادهای خوبی داریم. 

وی، ادامه داد: اگر فضا برای ارتباطات در فضای بین‌الملل وجود داشته باشد، می‌توانیم به کشورهای دیگر کمک کنیم و از تجربیات آنها استفاده کنیم.

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، اظهار کرد: تلاشمان بر این است تا در این کارگاه‌های بین المللی حضور بیشتر و پررنگ‌تر داشته باشیم.

گفتنی‌ است؛ کارگاه بین‌المللی «ظرفیت سازی و مهارت افزایی برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال»، از شنبه 15 تیرماه شروع به فعالیت کرد و تا چهارشنبه 19 تیرماه ادامه داشت. 

خبرنگار: زهرا طاهری
فیلمبردار: حسین شهلائی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-11 11:49

افزودن دیدگاه جدید