کد مطلب: 

230720

انتشار فیلم خصوصی یک رفتگر شهرداری به قصد انتقام‌جویی

فردی که در شبکه‌ اجتماعی واتس‌اپ اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و انتشار فیلم خصوصی از همسایه خود کرده بود، بعد از دستگیری گفت قصد انتقام‌جویی داشته است.
انتشار فیلم خصوصی یک رفتگر شهرداری به قصد انتقام‌جویی

به گزارش سیتنا، سرگرد روح‌الله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه‌وبویراحمد دراین‌باره توضیح داد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی‌بر انتشار فیلم کوتاه از زندگی شخصی و شغل او که رفتگر شهرداری است و نیز ارسال مطالب توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی واتس‌اپ، بررسی پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام اقدامات پلیسی در خصوص پرونده، فردی که مرتکب این عمل شده بود، شناسایی و طبق دستور مقام قضائی به مقر پلیس فراخوانده شد.

سرگرد شهبازی‌پور گفت: متهم در تحقیقات ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در نهایت با مشاهده ادله و مستندات، ضمن اعتراف به انجام عمل مجرمانه خود، انگیزه‌اش را انتقام‌جویی به علت اختلافات شخصی با همسایه خود عنوان کرد.

سرگرد شهبازی‌پور با بیان اینکه توهین و هتک حیثیت در فضای مجازی جرم است، گفت: افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ در این فضاها توهین به افراد از شایع‌ترین جرائم است که مطابق قانون‌، جرم محسوب می‌شود و دارای مجازات است، بنابراین با توجه به نوع توهین‌، مجازات آن نیز متفاوت است و در صورت شکایت‌کردن توسط شاکی‌، پیگیری قضائی آن امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-11 10:51

افزودن دیدگاه جدید