کد مطلب: 

230657

برگزاری ۱۶۰ مذاکره B2B بین استارت‌آپ‌ها و دستگاه های اجرایی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از حضور ۱۰۰۰ فناور در گردهمایی سه روزه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های‌ حوزه فضایی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، خبر داد.
برگزاری ۱۶۰ مذاکره B2B بین استارت‌آپ‌ها و دستگاه های اجرایی

به گزارش سیتنا، دکتر علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‎آپ‎های حوزه فضایی، عنوان کرد: حدود ۱۰۰۰ فناور برای حضور در این گردهمایی ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۱۰۰ شرکت، محصولات و خدمات خود را در نمایشگاهی که در حاشیه این گردهمایی برگزار شده است، به نمایش گذاشته‌‌اند.

وحدت افزود: در گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی، هفت رویداد ارایه نیازهای فناورانه و نوآورانه توسط هفت دستگاه اجرایی برگزار می‌شود که حدود ۲۷۰ شرکت برای حضور در رویداد ارایه نیازهای فناورانه خدمات مکان محور شهرداری تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ۶۰ شرکت نیز در جلسات دو جانبه B2B روز اول این گردهمایی که میان استارت‌آپ‌ها و پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد، حضور داشتند. همچنین در جلسات B2Bدو جانبه میان استارت‌آپ‌ها و سازمان فاوا شهرداری تهران که صبح روز دوم برگزار شد، حدود ۸۰ شرکت حضور داشتند. علاوه بر آن در عصر روز دوم گردهمایی ۳۰ مذاکره B2B دو جانبه بین استارت اپ ها و هلال احمر برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-09 14:30

افزودن دیدگاه جدید