کد مطلب: 

230596

نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید برگزار می‌شود

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو، از برگزاری نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید به همت وزارت صنعت معدن و تجارت و توسط ایدرو در پایان تیرماه سال جاری خبر داد.
نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، محمد باقر عالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال رونق تولید و پویش ملی نهضت ساخت داخل هدف از برگزاری نمایشگاه را بهم رسانی صنایع با سازندگان و مراکز فناور به منظور داخلی سازی قطعات در سال رونق تولید عنوان کرد.

عالی افزود: این نمایشگاه بزرگترین و مناسب ترین آوردگاه ملی برای مذاکرات دو و چند جانبه میان طرفین تقاضا در گروه های صنعت خودرو و قطعات آن، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، مخابرات ، صنایع دریایی با طرفین عرضه نظیر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران، کارآفرینان و صندوق ها و ساختارهای حمایتی و … به کمک واسط های فناوری و صنعتی است.

رئیس هیات عامل ایدرو با دعوت از گروه های صنعتی بزرگ کشور برای حضور در این نمایشگاه، اظهار داشت: شرکت ها و مجموعه های صنعتی می توانند نیاز های خود را برای تامین انواع قطعات و ماشین آلات در این نمایشگاه معرفی کنند و شرکت های توانمند، دانش بنیان و فناور نیز با نیازهای صنعتی کشور بهتر از پیش آشنا می شوند.

این نمایشگاه قرار است از ۲۷ الی پایان تیرماه ۱۳۹۸ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود و فرصت مناسبی برای متخصصان و فنآوران به منظور شناسایی چالش ها و نیازهای صنعت و عقد تفاهم نامه همکاری برای داخلی سازی این نیازها خواهد بود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حضور در نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید به نشانی tavaniran.idro.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-07 12:42

افزودن دیدگاه جدید