کد مطلب: 

230595

بغض علیپور در اینستاگرام ترکید!

علی علیپور می‌گوید شرایط خوبی برای بازیکن داخلی فراهم نمی‌شود تا آنها از ایران بروند.
بغض علیپور در اینستاگرام ترکید!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مهاجم پرسپولیس دل پری از مدیریت فوتبال ایران دارد. او می‌گوید شیوه برخورد با بازیکن ایرانی شایسته نیست و رفتارها به‌گونه‌ای‌است تا همه بروند به دنبال قراردادهای بهتر و نمانند. علیپور در اینستاگرامش نوشت:

نون و نمک شما هوادارا و عزیزا رو خوردم و با کمک و حمایت شما بچه‌ها و کادر فنی به اینجا رسیدم و همیشه مدیونتونم اگه اینطور که میگم نبود من یکی دو سال پیش با این وضعیتی که داشتم باید میرفتم ولی همیشه موندم و شما عزیزا رو انتخاب کردم، چون دست پرورده‌ی شما پرسپولیسی‌های بزرگم. موندم و با کمک بچه‌ها و کادر و حمایت همیشگی شما کلی افتخار تو این ۵ سال آوردیم. الانم اینو بدونید که شما را انتخاب کردم که به رسم حرفه‌ای بودن و داشتن قرارداد اومدم سر تمرینات. خودتونم بهتر میدونید همیشه تو ایران بیشترین پول رو بازیکنای خارجی‌ای گرفتن که با دریافت ٣٠٠، ۴٠٠ و یا ۵٠٠ هزار دلار یا یورو حتی یک نیم فصل یا یک فصل هم تو تیم‌های بزرگ نتونستند دووم بیارن ولی اومدن پولشونو با شکایت از فیفا گرفتنو رفتن.
سواله برام، اصلا به خودم کاری ندارم چرا هیچ وقت براتون سوال پیش نمیاد که چرا یه بازیکنی که تو تیم‌های بزگ ایرانی بازی میکنه و قهرمانی و افتخار برای باشگاه میاره و مدیون هوادارا و بازیکنا و کادر هستش و تیمش رو هم دوست داره یهو میزاره میره و یه تصمیمی میگیرن که به نفع زندگیشون باشه، اگه شرایطی که واسه بازیکنای غیر ایرانی به خوبی مهیا میشه واسه بازیکنای ایرانی مهیا بشه چرا بازیکن تو بهترین شرایط و افتخاراتی که میاره تو این ۵ سال باید بزاره بره.
شما خودتون بازیکنایی که مجبور به جدایی شدنو برید ببینید که تو بهترین شرایط که تیم اینهمه افتخار میاره و تیمشم از ته دل دوست داره واسه چی باید بزاره بره فقط هم یک دلیل داره که شرایط خوبی برای بازیکن داخلی فراهم نمیشه دقیقا عین بَرده.
منم طی صحبت‌ها و قول‌هایی که داده شد منتظر روشن شدن داستان میمونم یا....
بدون هیچ منتی صاف و سادگی منو حداقل تو این ۵ سال از بابت تمدید قرارداد و دریافت‌های مالی دیدید خدارو شکر.
پ. ن: هیچوقت مغرور نشدم و نخواهم شد و همیشه شکرگذار تک تک نعمت‌هایی که خدا بهم داده هستم و خواهم بود، چون تو این جایگاه‌ای (پرسپولیس) که هستیم همه آرزو دارن یه روز لمسش کنن پس مطمعنا قدردان این جایگاهی که خدا بهم داده هستم. تنها کاری که هم از بنده حقیر بر میاد احترام گذاشتن به تک تک شما عزیزاست و فکر نکنم تا حالا غیر از اینم بوده باشه .

❤️خدایا شکرت❤️ فقط خواهشا فکر کنید نیاید با تعصبی که دارید فقط کامنت فحش و بد و بیراه بزارید خواهشا فکر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-07 09:42

افزودن دیدگاه جدید