کد مطلب: 

230554
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از منطقه‌ی مخابرات قزوین، بر ارائه بهینه سرویس‌ها و ارتباطات فراگیر و یکپارچه، رعایت هرچه بیشتر اصل مشتری‌مداری و حفظ کرامت کارکنان تاکید کرد.
ادامه‌ی بررسی عملکرد مناطق مخابراتی؛ تاکید بر رعایت بیشتر اصل مشتری‌مداری (+فیلم)

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری با انتشار فیلمی در اینستاگرامش، نوشت:

در ادامه بازدید و بررسی عملکرد مناطق مخابراتی، همراه جمعی از اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران شرکت سفری به منطقه قزوین داشتم.

در این سفر جلسه‌ای با مدیران جهت بررسی وضعیت مخابرات قزوین، بازدید و بررسی از سامانه ۲۰۲۰، امور مشتریان و ملاقات عمومی با کارکنان، بازنشستگان، پیمانکاران انجام و به تبادل نظرات پرداخته شد و همچنین جلسه‌ای با مقامات ارشد استان به منظور هماهنگی جهت ارائه خدمات بهتر صورت گرفت.

تاکید بر ارائه بهینه سرویس‌ها و ارتباطات فراگیر و یکپارچه با توجه به پتانسیل صنعتی و کشاورزی منطقه، رعایت هرچه بیشتر اصل مشتری‌مداری و حفظ کرامت کارکنان در طول سفر مورد تاکید قرار گرفت.

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه