کد مطلب: 

230499

ترسیم نقشه‌ی راه حوزه‌ی ICT با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با رئیس و معاونان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیدار کرد.
ترسیم نقشه‌ی راه حوزه‌ی ICT با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این دیدار که امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه در محل پژوهشگاه برگزار شد، دکتر وحید یزدانیان از همکاری و مشارکت پژوهشگاه با معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات خبر داد و گفت: این پژوهشگاه با اتکا به پژوهشگران و اعضای هیات علمی خود از این معاونت حمایت می کند.

دکتر ستار هاشمی، هم در این دیدار گفت: با توجه به ماهیت معاونت فناوری و نوآوری ، این معاونت نیاز به یک نگاه راهبردی دارد که می بایست در ارتباط با مجامع بین المللی به بلوغ لازم برسد.

وی، افزود : معاونت فناوری در وزارت ارتباطات جهت اشراف به تکنولوژی روز دنیا در حوزه ICT قطعا به سبقه علمی پژوهشگاه نیاز دارد.

دکتر هاشمی، با اشاره به مطالعات و تحقیقات انجام شده در خصوص لبه تکنولوژی در پژوهشگاه خواستار ترسیم راهبرد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حمایت پژوهشگاه شد.

مهندس خالقی، معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه، هم گفت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات که سند راهبردی توسعه فناوری اطلاعات را برای وزارت ارتباطات تدوین نموده است، می تواند کمک شایانی به ترسیم نقشه راه در حوزه ICT در کشور نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-03 14:55

افزودن دیدگاه جدید