کد مطلب: 

230440

پست گبرلو در واکنش به اقدام مهدی هاشمی در آشکار کردن ازدواج دومش

محمود گبرلو با بیان اینکه ورود به حریم شخصی دیگران کاری زشت، غیراخلاقی و غیرشرعی است، تاکید کرد که وقتی مسایل خصوصی درون خانواده را آشکار می‌کنند نباید انتظار سکوت اطرافیان را داشته باشند.
پست گبرلو در واکنش به اقدام مهدی هاشمی در آشکار کردن ازدواج دومش

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمود گبرلو منتقد سینما و مجری اسبق برنامه سینمایی «هفت» در اینستاگرام خود نسبت به کنجکاوی برخی در زندگی خصوصی دیگران واکنش نشان داد و نوشت:

«ورود به حریم خصوصی افراد کاری زشت، غیراخلاقی و غیرشرعیه. در هر شرایط به ما ارتباطی نداره، اما وقتی مسایل خصوصی درون خانواده رو آشکار می‌کنن و فریاد می‌زنن، دیگه نباید انتظار داشته باشن اطرافیان سکوت کنن...

لازمه تحکیم اخلاقی بنیاد خانواده‌ای که بهترین سالای عمر رو کنار هم بودن اینه که آبروداری کنن و اختلافاتشون رو در درون حل کنن. اگه هم حل نشد دلیلی نداره جار بزنند و همه بفهمنن.

و البته متاسفم در شرایطی قرار داریم که فرهنگ غلط هر کی هر چی رو می‌تونه توی فضای مجازی بگه، در جامعه رواج پیدا کرده که متأسفانه بنیان روابط‌ انسانی و خانواده‌ها رو داره از هم می‌پاشونه و جز بی آبرویی و بی‌اعتباری چیزی باقی نمی‌زاره. هر کی هم می‌خواد باشه فرقی نمی‌کنه، چه سیاستمدار چه هنرمند و... و بدتر آنکه عده‌ای (و رسانه‌هایی) به عمد به اون دامن میزنن تا از آب گل آلود ماهی بگیرن. همه مواظب باشن و باشیم؛ بخصوص سلبریتی‌هایی که دورانی به آنها عشق می‌ورزیدیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-01 19:07

افزودن دیدگاه جدید