کد مطلب: 

230397

پایان جنجال صفحه اینستاگرام پرسپولیس

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی از تحویل آن به مجموعه رسمی باشگاه خبر داد.
پایان جنجال صفحه اینستاگرام پرسپولیس

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، از مدت‌ها پیش مدیران باشگاه پرسپولیس از سواستفاده چند فرد نزدیک به باشگاه از صفحه رسمی اینستاگرام پرسپولیس شکایت کرده بودند. اتفاقی که در نهایت پایان یافته است. صفحه رسمی اینستاگرام پرسپولیس نوشت:

«صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام، سرانجام در اختیار باشگاه قرار گرفت. آنچه اما در این مدت و در راه طی کردن مراحل قانونی بر ما گذشت، نه به این کوتاهی بود و نه به این شیرینی. ماه‌ها از گروگان‌گیری صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس توسط عده‌ای به‌ظاهر دلسوز می‌گذرد؛ اما بازپس‌گیری این صفحه که با دریافت تیک آبی و اقبال هواداران پرشمار پرسپولیس، برخی عزیزان را به اعمال دور از شان وسوسه کرده بود، به سادگی اهدای آن نبود.  صرف ساعت‌ها زمان و برخی هزینه‌ها برای پیگیری حقوقی و مکاتبات بین‌المللی با مدیران اینستاگرام، در راستای احقاق حقوق هواداران سرانجام نتیجه داد و حالا این اطمینان‌خاطر برای بزرگترین سرمایه باشگاه که همان «هوادار» است وجود دارد که کلیه حقوق مالی و معنوی این صفحه در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

به‌رغم بازپس‌گیری صفحه رسمی پرسپولیس اما کار ما به پایان نرسیده و تیم حقوقی باشگاه قصد دارد با طرح شکایت از افرادی که به ناحق صفحه متعلق به هواداران پرسپولیس را غصب کرده بودند، علاوه بر جبران ضرر و زیان‌های مالی و معنوی که طی این مدت گریبان باشگاه را گرفته بود، یکبار برای همیشه عواقب دست‌درازی به اموال هوادار پرسپولیس را به سودجویان گوشزد کند تا اولین خطا، آخرین آن باشد. آنچه اما از امروز برای ما اهمیت دارد، تلاش برای ارسال بهترین خبرها و گزارش‌ها از طریق صفحه رسمی باشگاه است. شبانه‌روز تلاش می‌کنیم تا بتوانیم همیشه خوش‌خبر باشیم و خوشبختیم که مثل همیشه همراهی هواداران ارتش سرخ را در این مسیر داریم. این صفحه متعلق به باشگاه پرسپولیس و باشگاه پرسپولیس زنده به عشق شماست. با احترام باشگاه فرهنگی پرسپولیس».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-30 01:33

افزودن دیدگاه جدید