کد مطلب: 

230354

حمایت سندیکای صنعت مخابرات از پیشنهاد افزایش فوری تعرفه‌‌های اینترنت

سندیکای صنعت مخابرات ایران، پیشنهاد کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در مورد لزوم افزایش فوری تعرفه اینترنت ثابت و همراه برای جلوگیری از تعطیلی اپراتورهای ثابت اینترنتی را تایید و از ان پشتیبانی کرد.
حمایت سندیکای صنعت مخابرات از پیشنهاد افزایش فوری تعرفه‌‌های اینترنت

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار سیتنا قرار گرفت، موضع و پیشنهاد کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در مورد لزوم افزایش فوری تعرفه اینترنت ثابت و همراه برای جلوگیری از تعطیلی اپراتورهای ثابت اینترنتی را تایید و از ان پشتیبانی کرد.

در ادامه‌ی این بیانیه آمده است: این سندیکا اعلام می‌نماید که عدم توجه به این امر، علاوه بر ایجاد مشکلات برای اپراتورهای ثابت، عواقب زیر را نیز در پی خواهد داشت:

۱- عدم توسعه کافی پهن باند در بخش دسترسی،
۲- تبدیل فرصت به تهدید برای تحقیقات، تولیدات و خدمات فنی مهندسی در این بخش،
۳- کاهش اشتغال نیروهای تحصیل کرده و ماهر در این حوزه،
۴-تنها شدن اپراتورهای همراه برای ارائه خدمات اینترنت و عدم امکان تامین تمام نیازها از این طریق،
۵- دشواری در ارتقای کیفیت سرویس های اینترنتی،
۶- ایجاد انحصار جدید و نارضایتی کاربران.

گفتنی است؛ کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نشستی که به ریاست محمدعلی یوسفی زاده برگزار شد، موضوع افزایش قیمت اینترنت ثابت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا به نتایج حاصل از نشست کمیسیون اینترنت، پس از ارائه گزارش های اعضا مبنی بر لزوم افزایش تعرفه خدمات و کاهش هزینه ‏های بخش ارتباطی شرکت‏های FCP و SERVCO به علت افزایش هزینه ‏های پرسنلی و مخابراتی ناشی از افزایش مصرف مشترکان نرخ ارز و اثرات آن بر بقا،عملکرد و گسترش خدمات و شرکت‌های این صنعت تایید شد.

بنابر نظرات اعضای کمیسیون جهت رفع مشکلات شرکت ‏ها درخواست افزایش تعرفه و کاهش هزینه‌های بخشی ارتباطی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-28 01:07

افزودن دیدگاه جدید