کد مطلب: 

230296
دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

سخنان استکبارستیزانه‌ی آذری جهرمی در اجلاس وزرای ارتباطات قابل تقدیر است/ امروز اساس نجات ما حرکت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند/ آنها که نیم‌نگاهی به آمریکا دارند، بصیرت درستی ندارند

عضو هیات رییسه‌‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر محترم ارتباطات درست تشخیص دادند که با زبان منطق و تعامل نمی‌شود با آمریکا صحبت کرد، بلکه باید، آمریکاستیز، استکبارستیز و استعمارستیز بود تا آنها بفهمند در چه مسیری حرکت کنند.
سخنان استکبارستیزانه‌ی آذری جهرمی در اجلاس وزرای ارتباطات قابل تقدیر است/ امروز اساس نجات ما حرکت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند/ آنها که نیم‌نگاهی به آمریکا دارند، بصیرت درستی ندارند

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، پیرامون اظهارات ضداستکباری وزیر ارتباطات در اجلاس وزرای ارتباطات آسیا - اقیانوسیه و تاکید بر اینکه "یکجانبه گرایی محکوم به شکست است"، گفت: هر انسان عاقلی از ظلم و استعمار اعلام برائت می‌کند و طبیعتا هر شخصی که در نظام جمهوری اسلامی کارگزار است یک قدم جلوتر است، لذا همه می‌دانیم که آمریکا به دنبال این است که اهداف خودش را در منطقه پیاده کند و برای هیچ ملت و مملکتی دلسوزی نمی‌کند.

عضو هیات رییسه‌‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: نکته‌ی مهم این است که تا زمانی‌که ما درک درستی از زمان نداشته باشیم و ندانیم آمریکا دنبال چه است تا بتوانیم راهکاری برای آن بیاندیشیم، موفق نخواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: می‌دانید که با ساقط شدن پهباد آمریکایی به دست فرزندان توانمند ایران اسلامی، خیلی از معادلات آمریکایی‌ها به هم خورد. آنها به غیر از زور چیز دیگری را متوجه نمی‌شوند، لذا با آنها باید با زبان خودشان سخن گفت.

حسینی‌کیا با تقدیر از سخنان استکبارستیزانه‌ی آذری جهرمی در اجلاس وزرای ارتباطات، اظهار کرد: قطعا وزیر محترم ارتباطات درست تشخیص دادند که با زبان منطق و تعامل نمی‌شود با آمریکا صحبت کرد، بلکه باید آمریکاستیز، استکبارستیز و استعمارستیز بود تا آنها بفهمند در چه مسیری حرکت کنند.

وی، در ادامه به خبرنگار سیتنا، گفت: امروز اساس نجات ما حرکت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند، چراکه ایشان بیش از همه استکبارستیز هستند و بهتر از همه تشخیص دادند و درک کردند که استعمار و استکبار آمریکای جنایتکار چه ظلمی را در کشورهای دیگر و در ایران رقم زده است.

دبیر دوم کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر برخی نیم نگاهی به آمریکا دارند نشان از این است که بصیرت درستی ندارند و اگر بصیرت درستی داشته باشند قطعا از آمریکا اعلام برائت می‌کنند و حتی به نوکران آمریکا هم اعتماد نخواهند کرد.

عضو هیات رییسه‌‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در پایان تاکید کرد: نکته‌ی مهم است که در مسیر رهبر انقلاب حرکت کنیم و آمریکاستیزی‌مان را بیش از پیش کنیم و بدانیم دشمن جز زبان زور چیز دیگری نمی‌فهمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-26 12:17

افزودن دیدگاه جدید