کد مطلب: 

230261

اولین نشست جوانان ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان، در نشست «آینده روشن؛ اولین نشست جوانان ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» تأکید کرد: آینده روشن بدون جوانان معنایی ندارد و اگر به جوانان توجه بیشتری شود و به آن‌ها برای بروز توانمندی‌هایشان کمک شود می‌توانیم آینده روشن را رقم بزنیم.
اولین نشست جوانان ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

به گزارش سیتنا، سیده عفت حیات الغیبی، مسئول شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای این نشست با تأکید بر ضرورت اهمیت به جوانان گفت: تصمیم گرفتیم این جلسه را بدون حضور مدیران برگزار کنیم تا جوانان ستاد بدون نگرانی و بدون تکلف از مشکلات خودشان در مجموعه وزارت ارتباطات بگویند.

وی، در ادامه در تشریح تشکیل شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دستیار جوان با اعتماد و اعتقاد مقام عالی وزارت باعث شد از نهال کوچک با تشکیل شورای دستیاران جوان تبدیل به یک درخت تنومند شود.

دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان، افزود: با عزم و اعتقاد وزیر ارتباطات تمامی معاونان و مدیران وزارت ارتباطات پذیرفته‌اند که در چارچوب سازمانی خود دستیار جوان بگنجانند.

حیات الغیبی، ادامه داد: اخیراً در دیداری با یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری وی اذعان داشت تنها وزارتخانه‌ای که به این شکل شورای دستیاران جوان را تشکیل داده‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی، تصریح کرد: امروز با جایگاهی که شورای دستیاران جوان پیداکرده است می‌‌توانیم امیدوار باشیم که با کمک این شورا مشکلات جوانان ستاد وزارت ارتباطات شنیده شود و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم.

دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان، تأکید کرد: بر همین اساس امروز این نشست را برگزار کردیم تا ستاد وزارت ارتباطات را از دریچه نگاه جوانان ببینیم و شما مشکلات تان و سازمان را بیان کنید تا برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم. در این جلسه هم تنها نظرات شما را می‌شنوم و در جلسات بعدی گزارش خواهم داد که برای دغدغه‌های جوانان وزارت ارتباطات چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم.

حیات الغیبی، در خاتمه گفت: از نظر ما آینده روشن بدون جوانان معنایی ندارد و اعتقاد داریم اگر به جوانان توجه بیشتری شود و به آن‌ها برای بروز توانمندی‌هایشان کمک شود می‌توانیم آینده روشن را رقم بزنیم.

در ادامه این جلسه جوانان حاضر به بیان نظرات، دغدغه‌ها و مشکلات خود و سازمان با هدف بهبود شرایط کاری پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-25 12:51

افزودن دیدگاه جدید