کد مطلب: 

230243

توبیخ مدیرعامل و اعضای هیات مدیره‌ی شرکت پست به دلیل ضعف در نظارت بر شبکه‌ی پستی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این ماه به خاطر ضعف در نظارت بر شبکه پستی، کارانه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست پرداخت نخواهد شد. مدیر منطقه پستی مربوطه هم توبیخ خواهد شد.
توبیخ مدیرعامل و اعضای هیات مدیره‌ی شرکت پست به دلیل ضعف در نظارت بر شبکه‌ی پستی

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی با انتشار عکسی نوشت:

این صحنه‌ای است که یکی از شهروندان از شهرک غرب تهران برایم فرستاده است.

به نظرتون این جوی آب، پول داره این قبوض رو پرداخت کنه؟ قبض با هزینه قابل توجه چاپ میشه که دور ریخته بشه؟

اول که این ماه به خاطر ضعف در نظارت بر شبکه پستی، کارانه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست پرداخت نخواهد شد. مدیر منطقه پستی مربوطه هم توبیخ خواهد شد.

از مدیرعامل مخابرات ایران هم میخواهم پروژه حذف قبوض که بایستی تا شهریورماه۹۸ اجرایی شود را به موقع به اتمام برساند تا بیش از این شاهد اتلاف منابع کشور نباشیم

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-24 19:06

دیدگاه‌ها

تصویر حسین
سوال آیا از اینکه این سه فقره قبض توسط نامه رسان در جوی آب انداخته شده وجود دارد؟ آیا هزینه چاپ این قبضها از اختلاسهای صورت پذیرفته بیشتر است یا دیوار نامه رسان کوتاهتر است؟ آیا وقتی وزیر چند نفر وارد کننده موبایل را به دم تیغ سپرد به حساب سایر وارد کنندگان که از حساب دریافت کنندگان دلار وارداتی رسیدگی شد؟ آیا پرونده خود روسازان که این همه شانتاژ کردند ظلم به بیت المال نبود یا دیوار پست کوتاه است؟ آیا رسیدگی خواهد شد که این توبیخ فقط در حد مدیرعامل و هیئت مدیره می ماند یا قشر زحمت کش نامه رسان تاوان موضوع را خواهد داد؟ ضمنا سود موبایهای وارداتی به حساب چه کسانی واریز شد؟ ضمنا لازم است با فرض محال عمل نامه رسان لازم است علت موضوع پیگیری گردد (قشر نامه رسان کمترین دریافتی را داشته و از کلیه مزایا محروم می باشند.)
ارسال شده توسط حسین در 04 تير 98 - 10:33

افزودن دیدگاه جدید