کد مطلب: 

230230
نائب رییس دوم کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

اجرای طرح رجیستری مانع سودجویی دلالان و عامل درآمدزایی دولت شد/ در دراز مدت، شاهد کاهش قیمت گوشی خواهیم بود

یک عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، می‌گوید: شاید در اوایل اجرای طرح رجیستری و در کوتاه مدت، شاهد افزایش قیمت گوشی در کشور بودیم، اما اجرای این طرح در دراز مدت، مانع رفتن سود در جیب دلالان شد و سود به دست آمده به شکل حقوق دولتی در خزانه دولت وارد شد.
اجرای طرح رجیستری مانع سودجویی دلالان و عامل درآمدزایی دولت شد/

دکتر رضا علیزاده، نائب رییس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی از روند اجرای طرح رجیستری در طول مدت اجرای این طرح، گفت: طرح رجیستری قدم بسیار خوبی در کنترل واردات گوشی و پرداخت عوارض دولتی بود که وزارت ارتباطات به درستی این طرح را اجرایی و عملیاتی کرد.

نماینده‌ی مردم خاروانا و ورزقان در مجلس افزود: طرح رجیستری در کنترل واردات و جلوگیری از قاچاق گوشی بسیار موثر بود و ارزیابی مجلس از این طرح مثبت است.

عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: شاید در اوایل اجرای این طرح و در کوتاه مدت، شاهد افزایش قیمت گوشی در کشور بودیم، اما اجرای طرح رجیستری در دراز مدت، مانع رفتن سود در جیب دلالان شد و سود به دست آمده به شکل حقوق دولتی در خزانه دولت وارد شد که عاملی برای درآمدزایی دولت به حساب می‌رود.

وی در پایان تاکید کرد: با اجرای صحیح این طرح در دراز مدت، شاهد افزایش قیمت گوشی نخواهیم بود و امیدواریم در تمام زمینه ها طرح های در حال اجرا به خوبی طرح رجیستری عمل کنند و تاثیر مثبتی داشته باشند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-24 12:33

افزودن دیدگاه جدید