کد مطلب: 

230206

ارایه‌کنندگان خدمات اینترنت مستندات خود را برای تغییر تعرفه به رگولاتوری ارایه دهند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه شرکتهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت باید دلایل و مستندات خود را برای افزایش تعرفه خدمات به رگولاتوری ارایه کنند، گفت: در صورت ارایه‌ی دلایل و مستندات محکم و کارشناسی شده، این موضوع در این سازمان بررسی شده و قطعا در تصمیم‌گیری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موثر خواهد بود.
ارایه‌کنندگان خدمات اینترنت مستندات خود را برای تغییر تعرفه به رگولاتوری ارایه دهند

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه خدمات اینترنت را موضوعی کارشناسی دانست و گفت: شرکتهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت باید دلایل و مستندات خود را برای افزایش تعرفه خدمات به رگولاتوری ارایه کنند.

وی درباره اظهارات برخی از شرکتهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت درباره لزوم افزایش قیمت اینترنت تصریح کرد: موضوع افزایش تعرفه خدمات اینترنت باید از ابعاد مختلف بررسی شود و شرکتهای ارایه‌دهنده این خدمات به جای طرح موضوع در رسانه‌ها دلایل و مستندات خود را به رگولاتوری ارایه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

معاون وزیر ارتباطات اظهار کرد: درصورت ارایه دلایل و مستندات محکم و کارشناسی شده، این موضوع سازمان رگولاتوری بررسی شده و قطعا در تصمیم‌گیری کیمسیون تنظیم مقررات ارتباطات موثر خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-23 17:49

افزودن دیدگاه جدید